Hur i helvete fungerar folk idag??? Har människor helt tappat känslan och respekten för liv?? Bara för att vissa lyckosökare inte får sin tillvaro som dom vill, vad ger dom rätten att ta andras liv i avsikten att spela ball eller vad det nu va killen och hans bröder ville? I detta fallet är det en kurdisk (kunde varit vem som helst inkl svenskar som flippat ur) samling människor som gör sig skyldiga till diverse brott. I detta fall ställer jag mig frågan, om man får en fristad i Sverige (det sägs ju vara ovärdigt i Kurdistan) går man då och dräper svenskar med en fällkniv mitt på torget?? Ska man inte vara tacksam mot svenskarna som hjälper dom?? Vilken uppfostran får barnen?
http://www.expressen.se/index.jsp?a=492417
Häromdagen råka jag hamna bakom 4st 15 åriga killar, dom prata högljut och jag lyssna, två av svenskt ursprung två av arabiskt ursprung. Dom planera att sno lite godis i pressbyrån. Jag gick med in och ställde mig i kassan och köpte en korv. Likt en mobb gick dom in och vräkte i sig godis i jackan och sen gick två ut (arabiska killarna) Svenskarna va såååå fräcka att dom gick till kassan och klaga på att godiset va skitdyrt, ville provsmaka och sen bröt dom så j----a mycket att jag inte trodde mina öron. Dom tog sen en näve godis i handen framför den äldre kvinnan ooch gick ut....
Jag höll på att sätta korven i halsen.
Hallå, vad håller föräldrarna på med? Märker dom inget i ungarnas beteende??
Jag säger bara en sak, tickande bomb....