15 årig mördare!!!

Twin

Ska leverera metervara
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Såld
Hur i helvete fungerar folk idag??? Har människor helt tappat känslan och respekten för liv?? Bara för att vissa lyckosökare inte får sin tillvaro som dom vill, vad ger dom rätten att ta andras liv i avsikten att spela ball eller vad det nu va killen och hans bröder ville? I detta fallet är det en kurdisk (kunde varit vem som helst inkl svenskar som flippat ur) samling människor som gör sig skyldiga till diverse brott. I detta fall ställer jag mig frågan, om man får en fristad i Sverige (det sägs ju vara ovärdigt i Kurdistan) går man då och dräper svenskar med en fällkniv mitt på torget?? Ska man inte vara tacksam mot svenskarna som hjälper dom?? Vilken uppfostran får barnen?http://www.expressen.se/index.jsp?a=492417

Häromdagen råka jag hamna bakom 4st 15 åriga killar, dom prata högljut och jag lyssna, två av svenskt ursprung två av arabiskt ursprung. Dom planera att sno lite godis i pressbyrån. Jag gick med in och ställde mig i kassan och köpte en korv. Likt en mobb gick dom in och vräkte i sig godis i jackan och sen gick två ut (arabiska killarna) Svenskarna va såååå fräcka att dom gick till kassan och klaga på att godiset va skitdyrt, ville provsmaka och sen bröt dom så j----a mycket att jag inte trodde mina öron. Dom tog sen en näve godis i handen framför den äldre kvinnan ooch gick ut.... :confused:
Jag höll på att sätta korven i halsen.

Hallå, vad håller föräldrarna på med? Märker dom inget i ungarnas beteende??

Jag säger bara en sak, tickande bomb....

honkiie skrev:
Jag tror den här länken kommer vara i rasistpollen snart.

Eller så kommer någotn hit med något käckt inlägg i stil med:

- "multikulti-korthuset rasar samman!"
- "...visst är det jobbigt när man inte kan blunda för sanningen längre?"
- "..snöbollen är i rullning!" (En personlig favorit som jag läste i en insändare i Metro idag från en person som skrev "att det gör ont att se fosterlandets förfall!" :rofl )

korvgubbe skrev:
Eller så kommer någotn hit med något käckt inlägg i stil med:

- "multikulti-korthuset rasar samman!"
- "...visst är det jobbigt när man inte kan blunda för sanningen längre?"
- "..snöbollen är i rullning!" (En personlig favorit som jag läste i en insändare i Metro idag från en person som skrev "att det gör ont att se fosterlandets förfall!" :rofl )

Är det inte så då? Kan du inte skriva ett utförligt svar som bevisar motsatsen?

har ni nån gång lyssnat på polis radio under en längre tid tex en fredags kväll... poliserna säger saker som typ "inbrott... ja jag åker o kollar.. men turkarna har nog stuckit..." o det är fler fall där invandrare gör brott än svenskar... det är iaf min uppfattning...

se efterlyst ;)

RF_Racing skrev:
ja jag åker o kollar.. men turkarna har nog stuckit..." o det är fler fall där invandrare gör brott än svenskar...

Det säger väl mer om poliserna isåfall?!

Och att invandrare är överrepresenterade i brottstatistiken är det som sagt INGEN som försöker förneka. Och jag vet inte var du lärde dig matematik men det är fortfarande Ursvenskar som står för den absoluta merparten av brotten.

Vi kör lite dagispedagogik:
Om en skåning har två äpplen och åtta stockholmare har ett var, vilken del av landet har då flest äpplen?

korvgubbe skrev:
Och jag vet inte var du lärde dig matematik men det är fortfarande Ursvenskar som står för den absoluta merparten av brotten.

Vad konstigt, varför hamnar de inte i fängelset då?

Kan ni som spammare ovan sammanfatta flera åsikter i ett inlägg istället för att sprida ut det över flera inlägg? Tröttsamt att läsa utdragna skämt.

I övrigt så håller jag med om att ungdomarna i dag är på väg ut ur samhället, på så sätt att de inte vill agera som medborgare och vara "normala" (med normal menar jag, inte begå brott, och istället söka ett jobb).

Markus skrev:
Han kommer inte svara, det passar sig nog inte har jag en känsla av.
Jag tror att anledningen till att korvgubben inte har åkt i fängelse är: han har inte begått något allvarligt brott för vilket han har blivit avslöjad och även om nu "ursvenskar" står för majoriteten av brott så betyder inte det att ALLA ursvenskar är brottslingar eller bör åka i fängelse.
Det är som sagt bara en teori.

För övrigt tycker jag att det som startade den här tråden är för dj-t, men å andra sidan kanske man inte har så mycket att kritisera om man själv står sidan om och bara studerar lite nyfiket utan en tanke på att åtminstone ringa polisen. Inte för att jag tror att det hade hjälpt, de har säkert en hastighetskontroll att prioritera, men då hade man i alla fall inte varit en del av "förfallet"...
Att inte ingripa direkt och ensam har jag full förståelse för, men å andras idan så lämnar man ju damen i kassan lite för sig själv.

bonny skrev:
Att inte ingripa direkt och ensam har jag full förståelse för, men å andras idan så lämnar man ju damen i kassan lite för sig själv.

Kassan? Jag trodde det handlade om ett 39-årigt hatbrotts-offer.
Godisaraberna känns inte riktigt lika intressant, men nästan. ;)

Markus skrev:
Kassan? Jag trodde det handlade om ett 39-årigt hatbrotts-offer.
Godisaraberna känns inte riktigt lika intressant, men nästan. ;)
Jag har svårt att se att trådskaparen var med när det hände men om han var det så gäller väl samma resonemang iofs...

Jag vet de fan, och bryr mig gör jag nog inte heller. Men jag kan konstatera att "ta seden dit man kommer" verkar gälla för alla utom de personer som vill bo i Sverige. Kan vara en orsak till många problem. Förresten, det sorgligaste som finns är bleka svenska svennar som talar "rinkeby svenska".
Men som sagt, vem fan bryr sig, jag slipper bo i gettot. :cdevil

Bandido skrev:
Men jag kan konstatera att "ta seden dit man kommer" verkar gälla för alla utom de personer som vill bo i Sverige.l

Hur kommer det sig då att Sverige har lägre brottsfrekvens bland invandrare än övriga europa? :va Om det bara är här som de skiter i "att ta seden" så borde det väl rimligen vara tvärtom?!

Jag bor några hundra meter därifrån de hände och handlar nån gång i veckan i ica-butiken som ligger 30 meter från mordet hände...Numera bär jag järnrör när ja går ner till ica...:)

Snälla Bonny, jag kokade av ilska när småglinen trodde dom va Scarface...Jag sa till grabben jag åxå, varpå han vände sig om och blev lite förvånad. Ja skulle nog kunnat ta honom i öronen men jag tycker att butiksföreståndaren kunde ringt till snuten om hon tyckte det skulle göras, dom va nämligen två i butiken. Sen va det förövrigt ett 10 tal kunder som såg detta men knep igen. Jag va bara vittne och ville inte stöta på dom på stan igen med risken att få ett gäng 15 åringar att slåss med när jag är ute och köper julklappar.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg