148 km/h på 90väg aj aj

wonderwizard skrev:
Tanken slog mig också.. MF är numera personifierad via sporthoj.com :rofl
Folk som frågar "är R1 eller GSX-R 1000 en bra första hoj? Jag skall ta kort i september och funtar på den". :rofl

Nicko@K.A.P skrev:
Tyvärr är det bara en tidsfråga innan något "Pråmfucko(tm)" kommer med ett påstående om hur killen skryter om hur han blev av med körkortet och att han borde spärras in för en sådan vansinnig hastighets överträdelse...
Moppefuckonas beskyddare? :hihi

Gulleplutt skrev:
Han var ju ganska trevlig förutom när ha sa att jag måste ka buss ett tag. Tog ju kortet i början av sommaren. Nu undrar jag har man prövotid på MC kortet om man haft bilkort i 10år??

Var någonstans blev du stoppad ? På hoj eller i bil ? (och nej, de drar bara lappen under några månader, så får du kvittera ut en ny sedan - ingen ny uppkörning. Men akta dig för att köra ändå - *det* kan bli en smärtsam upplevelse för framtida körverksamhet).

RedBaron skrev:
Och var har du hittat den
knuppel2.gif

:blah Det skulle :7petadu bra gärna villja veta va :pannkyss
Edit...killar ge fan i mina popcorn :6surkart

Last edited:
TomK skrev:
Var någonstans blev du stoppad ? På hoj eller i bil ? (och nej, de drar bara lappen under några månader, så får du kvittera ut en ny sedan - ingen ny uppkörning. Men akta dig för att köra ändå - *det* kan bli en smärtsam upplevelse för framtida körverksamhet).

Blev stoppad på vägen mellan Enköping och uppsala...en lång jälva raka ganska nära sulas mc.

Det var en civil MC snut. Jag tänkte bara att fan vad fort den där hojen kör. Var lite osäker på om det var en bil med bara ett lyse. Backspeglarna fladdrar ju rätt bra i den farten.

De hade tydligen en nått projekt på den vägen så de kollar den ständigt sa han. så passa dig där.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra