12V Kylbox, vilken? Var?

För att du ska slippa stå med tändningen på.

Jag förstår inte svaret.
Dessutom fungerar mycket riktigt inte min mobilladdare heller i bagageutrymmet så hela historien verkar vara knepig.
Att kylen stängs av när bilen stängs av är varken ett problem eller något jag kan lösa om det vore ett problem.

Nu har jag köpt en Mobicool T26 på Mekonomen, tack för tipset

Jag förstår inte svaret.
Dessutom fungerar mycket riktigt inte min mobilladdare heller i bagageutrymmet så hela historien verkar vara knepig.
Att kylen stängs av när bilen stängs av är varken ett problem eller något jag kan lösa om det vore ett problem.

Nu har jag köpt en Mobicool T26 på Mekonomen, tack för tipset

Hmm, antingen så har du väl alltid spänning i uttaget i bagaget eller inte?
Fungerar en kylbox där med avslagen tändning så ska din mobilladdare fungera också.

Hmm, antingen så har du väl alltid spänning i uttaget i bagaget eller inte?
Fungerar en kylbox där med avslagen tändning så ska din mobilladdare fungera också.

Precis, eftersom jag inte har det förstår jag inte varför GuW skrev att jag behöver en sådan där apparat, vad det nu hette.

Precis, eftersom jag inte har det förstår jag inte varför GuW skrev att jag behöver en sådan där apparat, vad det nu hette.
12V-uttag i bagageutrymmen brukar gå att använda med tändningen avslagen.

PS
Varför är du inte inne i LO-tråden?
DS

Den från ÖoB kylde ner min sprit till 10 grader när yttertempen var en bra bit uppemot 30, riktigt imponerad då Peltier-element ej brukar vara så effektiva. Iofs så var några flaskor redan kalla så det kanske gjorde sitt till, men den fungerade.
Ett tips till den fattige/snåle/smålänning whatever.

Hade precis en kylbox till försäljning på Blocket. Den drivs med 220V/12V samt gasol, mycket praktiskt!

Jag har den där Mobicool som fick lite halvpinkigt resultat. Den funkar helt OK tycker jag. Jag laddar oftast i några kylklampar också. Vi använder den mycket till stranden och på bilresor. Ett plus är att den har axelrem så man kan ha den över axeln och får båda händerna fria. En annan bra sak är att både 12v och 220v -kabel går att stuva in i locket plus att det finns ett till lock när man inte använder el (lock med kylaggregatet väger ganska mycket).

http://www.testfakta.se/img/2007/7/4/15619.pdf

Fan Mackan. Missade du Cape North förra helgen? Där var det fett med rosé.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back