125cc i Göteborg/Kungsbacka

Therudeboy skrev:
Släng upp en bild på dig själv så kanske fler kommer fram ;)

Jag har ju slängtr upp en bild! den ligger i forumet 125cc i tråden "det här är jag" fast det e inte jag som laggt upp den för min dator ville inte det så Nikel la upp den åt mig. så ni får kika där om det e nått :)

Miss_Orchidee skrev:
Jag har ju slängtr upp en bild! den ligger i forumet 125cc i tråden "det här är jag" fast det e inte jag som laggt upp den för min dator ville inte det så Nikel la upp den åt mig. så ni får kika där om det e nått :)

PM....läs

Miss_Orchidee skrev:
Finns det några här som bor i närheten av Göteborg/Kungsbacka?? i så fall får ni gärna höra av er för ja känner mig ensam när ja kör........ :tummenupp
Jag bor centralt i stan :fyllisar , på masthugget för att vara mera exakt. Ska dock snart flytta till kungsbacka, halvt i alla fall.
Var bor du då?

Miss_Orchidee skrev:

Såg det :tummenupp Grabbar att ni inte lägger in stöten på henne. Hon är ju allt man önskar sig nästan. Synd att hon är så ung annars hade jag försökt :lol

Therudeboy skrev:
Såg det :tummenupp Grabbar att ni inte lägger in stöten på henne. Hon är ju allt man önskar sig nästan. Synd att hon är så ung annars hade jag försökt :lol

Nästan! fast hon har redan pojkvän! :rofl Å honom ska vi inte byta ut!

Miss_Orchidee skrev:
Nästan! fast hon har redan pojkvän! :rofl Å honom ska vi inte byta ut!

Om jag ska vara ärlig så vill inte jag byta ut min nuvarande heller. (obs flickvän)

Jag och en kompis sticker till göteborg OM han klarar uppkörningen, på lördag ska vi åka isf, nån som har lust och ses där? Tjöta lite, äta lite och köra nån fin runda eller så...?

Kör lista, lika bra det, annars blir allt så rörigt.

1. Martin och kompis

Jag och en kompis sticker till göteborg OM han klarar uppkörningen, på lördag ska vi åka isf, nån som har lust och ses där? Tjöta lite, äta lite och köra nån fin runda eller så...?

1. Martin och kompis
2. Weeeiii

Jag bor i kungsbacka och känner mig också lite ensam ute på vägarna.
vi kan ju träffas och kanske köra lite?
jag kör en blå KDX, du kanske har sett mig.

Last edited:

1. Martin och kompis
2. Weeeiii
3. Robertzon (om hojjen håller tills på lördag )

koop skrev:
Jag bor i kungsbacka och känner mig också lite ensam ute på vägarna.
vi kan ju träffas och kanske köra lite?
jag kör en blå KDX, du kanske har sett mig.

kungsbacka ligger väll typ 4mil söder om GBG, tar inte många minuter om du kör upp till GBG...hjärtligt välkommen...

Gött att några kommer!!

Ni får bestämma var vi ska ses, ta nått ställe som är överdrivet lätt att hitta, jag är kass på att hitta i göteborg.

Som det ser ut nu så kan vi väll sammlas på nått lämpligt ställe i göteborg. Vi tjötar lite, åker en sväng, tjötar lite till, och sen kan dom som vill gå på liseberg. Låter det som en bra idé? Vilka är sugna på liseberg?

Inga fler som kan komma?

NSR_Martin skrev:
Som det ser ut nu så kan vi väll sammlas på nått lämpligt ställe i göteborg. Vi tjötar lite, åker en sväng, tjötar lite till, och sen kan dom som vill gå på liseberg. Låter det som en bra idé? Vilka är sugna på liseberg?

Inga fler som kan komma?

låster som en bra idé. vart hittar du i gbg? nåt bra ställe, inte mitt i stan, nån parkeringsplats, korvkiosk, ...

ska fråga en polare (NSR ägare)om han vill hänga med

Muggen skrev:
Götaplatsen, nu på lördag, 15.00.

själv tycker inte jag att götaplatsen är nån bra idé. pga. att götaplatsen ligger mitt i centrum, kan tänka mig att de finns en jävla massa människor/trafik mitt i stan på en lördag. man kan inte stanna nånstans mitt i centrum heller.

tror inte att de är så himla lätt o hitta till götaplatsen....

andra idér`??

Präsis.

Har nån nått tips på bra sammlingsplatts? Jag vet ingen, ni får ge vägbeskrivning.
Vad säger ni om tiden?

Ta med så många 125-kompisar ni kan :)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...