Björne-Bus
Ny medlem
_Karlstrom skrev:Bor i Floda 3mil åt Alingsås hållet från göteborg![]()
tuft! hehehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
_Karlstrom skrev:Bor i Floda 3mil åt Alingsås hållet från göteborg![]()
Therudeboy skrev:Släng upp en bild på dig själv så kanske fler kommer fram![]()
Miss_Orchidee skrev:Jag har ju slängtr upp en bild! den ligger i forumet 125cc i tråden "det här är jag" fast det e inte jag som laggt upp den för min dator ville inte det så Nikel la upp den åt mig. så ni får kika där om det e nått![]()
Jag bor centralt i stanMiss_Orchidee skrev:Finns det några här som bor i närheten av Göteborg/Kungsbacka?? i så fall får ni gärna höra av er för ja känner mig ensam när ja kör........![]()
, på masthugget för att vara mera exakt. Ska dock snart flytta till kungsbacka, halvt i alla fall.Miss_Orchidee skrev:Jag har ju slängtr upp en bild! den ligger i forumet 125cc i tråden "det här är jag" fast det e inte jag som laggt upp den för min dator ville inte det så Nikel la upp den åt mig. så ni får kika där om det e nått![]()

Therudeboy skrev:Såg detGrabbar att ni inte lägger in stöten på henne. Hon är ju allt man önskar sig nästan. Synd att hon är så ung annars hade jag försökt
![]()
Å honom ska vi inte byta ut!Miss_Orchidee skrev:Nästan! fast hon har redan pojkvän!Å honom ska vi inte byta ut!
koop skrev:Jag bor i kungsbacka och känner mig också lite ensam ute på vägarna.
vi kan ju träffas och kanske köra lite?
jag kör en blå KDX, du kanske har sett mig.
NSR_Martin skrev:Som det ser ut nu så kan vi väll sammlas på nått lämpligt ställe i göteborg. Vi tjötar lite, åker en sväng, tjötar lite till, och sen kan dom som vill gå på liseberg. Låter det som en bra idé? Vilka är sugna på liseberg?
Inga fler som kan komma?
Muggen skrev:Götaplatsen, nu på lördag, 15.00.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |