125 cc, Två takt eller 4 takt?!

precis, köpar du en 4-takt som derbi slutar de me att du ligger och slickar bilarna på motorvägen ist för att hänga med i tempot eller köra om

Anledning till att jag är inne på Derbin är att han tycker att ett byte kan vara instressant. Min moppe+ lite pengar mot hans 125 cc Derbi.

Det är ju typ svårt att sälja moppar nu =/.

Men om moppen blir såld, kanske jag blir instresserad av Derbi Gpr 125 nude. Är dock tveksam med 2 takts ljudet.

Nån som har en Derbi gpr nude? Äre nått bra axx i dom?

Anledning till att jag är inne på Derbin är att han tycker att ett byte kan vara instressant. Min moppe+ lite pengar mot hans 125 cc Derbi.

Det är ju typ svårt att sälja moppar nu =/.

Men om moppen blir såld, kanske jag blir instresserad av Derbi Gpr 125 nude. Är dock tveksam med 2 takts ljudet.

Nån som har en Derbi gpr nude? Äre nått bra axx i dom?

Tror inte du ska hänga upp dig på ljudet... känns som att oavsett vad du väljer så att ta steget från mopped till 125:a kommer kännas enormt rent effektmässigt. :yoparty själv köpte jag en gammal skramlaha Rd 125 som första hoj och puttrade omkring på den i 2 år och första gången jag drog på gasen på den fick man ju nästan själslig orgasm

Om jag var som dig så skulle jag testa både en 2 taktare och 4 takt och se vilken du fallar för

ps menar du ska väl inte stå brevid och lyssna på fanskapet? du ska väl ändå köra fanskapet :va

Derbin alla dagar. Bättre kvalitet än cagivan (jobbat som mek på cagiva/derbi-återförs.) Hondan är kalastrött

Fram dämparen knäcktes på en derbi 125:a när en av eleverna på körskolan bromsade lite för hårt.

lite collt med moppe ljudet ändå. dra lätt i från alla små moppe pojkar trots att den inte låter som världens hulken:yoparty

Tvåtakt, alla dagar i veckan.

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”