125 cc, Två takt eller 4 takt?!

precis, köpar du en 4-takt som derbi slutar de me att du ligger och slickar bilarna på motorvägen ist för att hänga med i tempot eller köra om

Anledning till att jag är inne på Derbin är att han tycker att ett byte kan vara instressant. Min moppe+ lite pengar mot hans 125 cc Derbi.

Det är ju typ svårt att sälja moppar nu =/.

Men om moppen blir såld, kanske jag blir instresserad av Derbi Gpr 125 nude. Är dock tveksam med 2 takts ljudet.

Nån som har en Derbi gpr nude? Äre nått bra axx i dom?

Anledning till att jag är inne på Derbin är att han tycker att ett byte kan vara instressant. Min moppe+ lite pengar mot hans 125 cc Derbi.

Det är ju typ svårt att sälja moppar nu =/.

Men om moppen blir såld, kanske jag blir instresserad av Derbi Gpr 125 nude. Är dock tveksam med 2 takts ljudet.

Nån som har en Derbi gpr nude? Äre nått bra axx i dom?

Tror inte du ska hänga upp dig på ljudet... känns som att oavsett vad du väljer så att ta steget från mopped till 125:a kommer kännas enormt rent effektmässigt. :yoparty själv köpte jag en gammal skramlaha Rd 125 som första hoj och puttrade omkring på den i 2 år och första gången jag drog på gasen på den fick man ju nästan själslig orgasm

Om jag var som dig så skulle jag testa både en 2 taktare och 4 takt och se vilken du fallar för

ps menar du ska väl inte stå brevid och lyssna på fanskapet? du ska väl ändå köra fanskapet :va

Derbin alla dagar. Bättre kvalitet än cagivan (jobbat som mek på cagiva/derbi-återförs.) Hondan är kalastrött

Fram dämparen knäcktes på en derbi 125:a när en av eleverna på körskolan bromsade lite för hårt.

lite collt med moppe ljudet ändå. dra lätt i från alla små moppe pojkar trots att den inte låter som världens hulken:yoparty

Tvåtakt, alla dagar i veckan.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...