125 ägare

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yamaha R6 -01
Vad säger ni,, ska vi köra en fet karavan i sommar? Kunde vara rätt coolt att se ett 20 tal 125or komma körande på vägarna :) jag är på,, är du?
Nån med nåt bra förslag om vart ? Jag röstar för halmstad!! :D
Ni vet,,Tylösand och alla brudarna ju ;)

// New Generation

svantestorm skrev:
2112880 Vad säger ni,, ska vi köra en fet karavan i sommar? Kunde vara rätt coolt att se ett 20 tal 125or komma körande på vägarna :) jag är på,, är du?

// New Generation

Vi har tagit upp det några ggr under vintern :hihi kolla in den nya 125-sidan http://fjollhoj.se där kommer vi anordna träffar runt om i landet och har du något förslag så skriv det.

svantestorm skrev:
2112880 Vad säger ni,, ska vi köra en fet karavan i sommar? Kunde vara rätt coolt att se ett 20 tal 125or komma körande på vägarna :) jag är på,, är du?

// New Generation

är din 4takt ??? jag bor typ i halmstad

ja e på jag bor i laholm

faa n va kul köra runt å burna lite här och där skojjigt säg bara till när !!!!

Gött :)) Verkar som en del nappar. Har ni polare me 125or vore de ju kul :P Ju fler dessto roligare right ? ;)

/NG

stoooffe skrev:
2113061 Självklart.

Vi är ju ett ganska stort gäng i skåne så jag tycker runt skånes gräns låter bra. ;)
precis, sen så är här väldigt fint att köra också, plus att det är alltid nära till mat, strand och fester :tummenupp

-Rosen- skrev:
2118309 precis, sen så är här väldigt fint att köra också, plus att det är alltid nära till mat, strand och fester :tummenupp

min aprilia gillar inte skåne. skulle hem från lund och kolven går i bitar :död så aldrig att jag kör till skåne igen kanske rd..

lasse kongo skrev:
2118702 min aprilia gillar inte skåne. skulle hem från lund och kolven går i bitar :död så aldrig att jag kör till skåne igen kanske rd..
det är skåne som inte gillar DIN rs :lol

Göttt :) hur ska vi göra då? Ses på nån gullig parkering nånstans någong eller?
How about.. Söndag den 21/5 ... hur många tycker det datumet låter bra? Hand upp!!!!! <håller upp handen>

tycker man ska fixa en stor träff i sthlm och glida och visa upp hojjarna^^ non stans i juli för då har jag gjort kortet och sånt ^^ :brinnerup

Drop-off skrev:
2128086 tycker man ska fixa en stor träff i sthlm och glida och visa upp hojjarna^^ non stans i juli för då har jag gjort kortet och sånt ^^ :brinnerup
tycker vi gör som sas förut man sammlas på 5-10 ställen och kör mot mitten och träffar dom andra där.

mm jaa,, kanske det.... måste typ göra en lista på hur många som är på först kanske. å vart dem kommer ifrån~~

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back