125 ägare

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yamaha R6 -01
Vad säger ni,, ska vi köra en fet karavan i sommar? Kunde vara rätt coolt att se ett 20 tal 125or komma körande på vägarna :) jag är på,, är du?
Nån med nåt bra förslag om vart ? Jag röstar för halmstad!! :D
Ni vet,,Tylösand och alla brudarna ju ;)

// New Generation

svantestorm skrev:
2112880 Vad säger ni,, ska vi köra en fet karavan i sommar? Kunde vara rätt coolt att se ett 20 tal 125or komma körande på vägarna :) jag är på,, är du?

// New Generation

Vi har tagit upp det några ggr under vintern :hihi kolla in den nya 125-sidan http://fjollhoj.se där kommer vi anordna träffar runt om i landet och har du något förslag så skriv det.

svantestorm skrev:
2112880 Vad säger ni,, ska vi köra en fet karavan i sommar? Kunde vara rätt coolt att se ett 20 tal 125or komma körande på vägarna :) jag är på,, är du?

// New Generation

är din 4takt ??? jag bor typ i halmstad

ja e på jag bor i laholm

faa n va kul köra runt å burna lite här och där skojjigt säg bara till när !!!!

Gött :)) Verkar som en del nappar. Har ni polare me 125or vore de ju kul :P Ju fler dessto roligare right ? ;)

/NG

stoooffe skrev:
2113061 Självklart.

Vi är ju ett ganska stort gäng i skåne så jag tycker runt skånes gräns låter bra. ;)
precis, sen så är här väldigt fint att köra också, plus att det är alltid nära till mat, strand och fester :tummenupp

-Rosen- skrev:
2118309 precis, sen så är här väldigt fint att köra också, plus att det är alltid nära till mat, strand och fester :tummenupp

min aprilia gillar inte skåne. skulle hem från lund och kolven går i bitar :död så aldrig att jag kör till skåne igen kanske rd..

lasse kongo skrev:
2118702 min aprilia gillar inte skåne. skulle hem från lund och kolven går i bitar :död så aldrig att jag kör till skåne igen kanske rd..
det är skåne som inte gillar DIN rs :lol

Göttt :) hur ska vi göra då? Ses på nån gullig parkering nånstans någong eller?
How about.. Söndag den 21/5 ... hur många tycker det datumet låter bra? Hand upp!!!!! <håller upp handen>

tycker man ska fixa en stor träff i sthlm och glida och visa upp hojjarna^^ non stans i juli för då har jag gjort kortet och sånt ^^ :brinnerup

Drop-off skrev:
2128086 tycker man ska fixa en stor träff i sthlm och glida och visa upp hojjarna^^ non stans i juli för då har jag gjort kortet och sånt ^^ :brinnerup
tycker vi gör som sas förut man sammlas på 5-10 ställen och kör mot mitten och träffar dom andra där.

mm jaa,, kanske det.... måste typ göra en lista på hur många som är på först kanske. å vart dem kommer ifrån~~

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman