125á Träff i Västernorrland?

AtlantiZ skrev:
Okej sliter igång tråden igen nu:D Finns det nåra 125 åkare kvar här på sporthoj från västernorrland?

Eftersom träffen inte blev av i somras så kanske ett nytt försök skulle va kul, eller?

Jag och minst två kompisar är på :tummenupp

Jag lever än :) Fortfarande på.. kan kanske slita med nån till..=)

jag e väll på också, måste fikxa kortet först bara :rolleyes: ska skriva teorin snart, så har jag sagt länge men nuu måste jag bara snart.... :va

Jag är på.. ta det på Midlanda motor park! Det e bara o höra med Eilert så går det nog :tungan bor bara nån km därifrån :)

Njutarn skrev:
Jag är på.. ta det på Midlanda motor park! Det e bara o höra med Eilert så går det nog :tungan bor bara nån km därifrån :)

Dom har ju ny ägare nu.. Smedsas köpte ju hela banan själv.. jobbar Eilert kvar? Han är schysst iaf =) Fick ett par OT-däck av han för nån vecka sen.. sen fick jag köra ett par timmar på banan i sommras också.. :)

Njutarn: Känner du nån som håller i banan eller? Jag är på iaf o köra på banan, mer än en gång oxå..
Måste ju få pröva på dom nya knäpuckarna på riktigt :D

Hmmm....visst skulle de va kul att träffas men hojen är fortfarande på repning efter olyckan :(

Sen så vill man ju köpa större hoj snart så jag kommer nog sälja den så fort som möjligt om den kommer lagas....

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande