125á Träff i Västernorrland?

AtlantiZ skrev:
Okej sliter igång tråden igen nu:D Finns det nåra 125 åkare kvar här på sporthoj från västernorrland?

Eftersom träffen inte blev av i somras så kanske ett nytt försök skulle va kul, eller?

Jag och minst två kompisar är på :tummenupp

Jag lever än :) Fortfarande på.. kan kanske slita med nån till..=)

jag e väll på också, måste fikxa kortet först bara :rolleyes: ska skriva teorin snart, så har jag sagt länge men nuu måste jag bara snart.... :va

Jag är på.. ta det på Midlanda motor park! Det e bara o höra med Eilert så går det nog :tungan bor bara nån km därifrån :)

Njutarn skrev:
Jag är på.. ta det på Midlanda motor park! Det e bara o höra med Eilert så går det nog :tungan bor bara nån km därifrån :)

Dom har ju ny ägare nu.. Smedsas köpte ju hela banan själv.. jobbar Eilert kvar? Han är schysst iaf =) Fick ett par OT-däck av han för nån vecka sen.. sen fick jag köra ett par timmar på banan i sommras också.. :)

Njutarn: Känner du nån som håller i banan eller? Jag är på iaf o köra på banan, mer än en gång oxå..
Måste ju få pröva på dom nya knäpuckarna på riktigt :D

Hmmm....visst skulle de va kul att träffas men hojen är fortfarande på repning efter olyckan :(

Sen så vill man ju köpa större hoj snart så jag kommer nog sälja den så fort som möjligt om den kommer lagas....

Back