Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kajlyl skrev:för att inte tappa greppet helt kan man börja jobba med något man verkligen tycker är skitkul.
KalleNorton skrev:Vill man verkligen vinna så mycket pengar?

När du lägger upp det sådär låter de inte mycket hahaTjet skrev:Han har råd att köpa nästan 2 piggelinglassar till alla i hela sverige.![]()
Ja.....eller 924 st sprillans GixxrarTjet skrev:Han har råd att köpa nästan 2 piggelinglassar till alla i hela sverige.![]()

pogo skrev:När du lägger upp det sådär låter de inte mycket haha
GruppköpBlanco skrev:Ja.....eller 924 st sprillans Gixxrar![]()
HönaPower skrev:Jag blir avundsjuk på gotlänningen som vann 122 miljoner kr på Lotto......![]()
ehh.. killen var ju arbetslös.. så jag tror han skiter i att börja leta efter jobb nu..MikkE skrev:Gruppköp![]()
Hade jag 122 millar hade jag investerat och jobba typ 40% för att ha någonting att göra
Varför det? Bättre att en kille kan dra sig tillbaka. Detta jävla tjafs om "lagom" jämt och ständigt.Busafreak skrev:Vinsten ställer förmodligen till en massa bekymmer och understryker hur korkat det är att stödja den här formen av spel. Inte blir man lyckligare av att vinna så mycket pengar att man inte vet vad man ska göra?
Det enda rimliga är ju att 122 personer vinner en mille var!
Nä sätt ett tak på en miljon, ökat antalet vinster i motsvarande grad så kommer jag oxo att köpa lotter.
Så det så!

|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |