122 miljoner.....

Jag skulle ha kompletterat min samling minnestallrikar med landskapsmotiv.

KalleNorton skrev:
Vill man verkligen vinna så mycket pengar?

Japp , tänk vilket stort garage man hade behövt.. OJ OJ OJ
1092.gif

Helvete, jag hade paxat den där jävla vinsten. Aja, får ta nästa drömvinst istället :gnissla

Hade jag vunnit så mycket hade jag direkt köpt en sådan här:

106_ext2.jpg

Sedan hade jag sagt upp lägenheten och kryssat runt i världen.

- eller så hade jag sparat pengarna och levt på räntan... -

pogo skrev:
När du lägger upp det sådär låter de inte mycket haha

Eller så gör det det.
En låda piggelin innehåller väl 20 st. glassar.
Många lådor blir det.

Eller den gamla klassiska man alltid räknade i när man va liten o alla tankar kretsa runt godis
244 miljoner tuggummi! Woow! :hihi

HönaPower skrev:
Jag blir avundsjuk på gotlänningen som vann 122 miljoner kr på Lotto...... :mad:

Vinsten ställer förmodligen till en massa bekymmer och understryker hur korkat det är att stödja den här formen av spel. Inte blir man lyckligare av att vinna så mycket pengar att man inte vet vad man ska göra?

Det enda rimliga är ju att 122 personer vinner en mille var!

Nä sätt ett tak på en miljon, ökat antalet vinster i motsvarande grad så kommer jag oxo att köpa lotter.

Så det så!

MikkE skrev:
Gruppköp :va

Hade jag 122 millar hade jag investerat och jobba typ 40% för att ha någonting att göra
ehh.. killen var ju arbetslös.. så jag tror han skiter i att börja leta efter jobb nu.. :D

Busafreak skrev:
Vinsten ställer förmodligen till en massa bekymmer och understryker hur korkat det är att stödja den här formen av spel. Inte blir man lyckligare av att vinna så mycket pengar att man inte vet vad man ska göra?

Det enda rimliga är ju att 122 personer vinner en mille var!

Nä sätt ett tak på en miljon, ökat antalet vinster i motsvarande grad så kommer jag oxo att köpa lotter.

Så det så!
Varför det? Bättre att en kille kan dra sig tillbaka. Detta jävla tjafs om "lagom" jämt och ständigt.

Personligen skulle jag nog köpa hus, båt, hoj, bil och lära mig flyga och köpa ett sånt där flygplan som man landar på vattnet med. Jag skulle bränna nå så fruktansvärt mycket pengar första året, typ bjuda alla jag känner på resor och såna grejer, sen när jag hade typ 40-50 miljoner kvar skulle jag nog bara ta det lugnt och chilla, sen när man blir gammal och pengarna har räntat hyfs mycket så kan man ge bort till välgörenhet och grejer.

jag personligen skulle inte bjuda någon, bara familjen och den bästa polaren jag har. Det värsta är att alla kommer fjäska, o ringa föreslå om att starta företag osv... :va

det bästa är att hålla käften så mycket som möjligt o dra från stan :yoparty

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...