12 o´clockbar till 660...

RGV Nisse skrev:

Nej, jättelätt. Framförallt snyggt och sobert. Tanken är att den ska sitta kvar. När man inte längre vill ha den skruvar man helt enkelt bort den med 4 bultar så är den borta.

Bild nedan visar hur jag har tänkt ut det hela. Jag är ingen fantom på att rita, så håll till godo och använd fantasin ;)

//jaG

Bifogat

• 12skrapa.JPG
    12skrapa.JPG
    17.2 KB · Visningar: 90
Zana skrev:
Tycker jag med... Den ska ju vara hyffsat lätt att ta bort också, eller? Jag menar, när man lärt sig att stoppa med fotbromsen på rätt ställe, så vill man ju inte mesa runt med den där konstruktionen hängandes där...

Finns inget fetare än slöa riktigt höga wheelies, och helst ska nåt skrapa, kanske regplåten, kanske bakskärmen... Men inte en sån där fuskmojäng...

Däremot, under träning = helt ok!!

Jag tvivlar på att nån som åker gör det för att roa dig. Med skena kan du göra mer trick och det är en säkerhet, alltså blir det roligare, och åtminstone jag åker för att ha roligt.

Rigge skrev:
Jag tvivlar på att nån som åker gör det för att roa dig. Med skena kan du göra mer trick och det är en säkerhet, alltså blir det roligare, och åtminstone jag åker för att ha roligt.

Haha... OK!!

Zeb_Macahan skrev:
Nej, jättelätt. Framförallt snyggt och sobert. Tanken är att den ska sitta kvar. När man inte längre vill ha den skruvar man helt enkelt bort den med 4 bultar så är den borta.

Bild nedan visar hur jag har tänkt ut det hela. Jag är ingen fantom på att rita, så håll till godo och använd fantasin ;)

//jaG

Fan Zeb vilken konstnär du är :7peta

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!