RGV Nisse
Äntligen hel!
Här kommer lite bilder på min 12''o clockbar den är inte riktigt klar änu bara så ni vet 
bilderna var förstora

bilderna var förstora

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RGV Nisse skrev:Här kommer lite bilder på min 12''o clockbar den är inte riktigt klar änu bara så ni vet
bilderna var förstora![]()
cool_jocke skrev:ser lite sketchy ut![]()
jag skulle byta ut häftstiften mot m8 bultar och lägga ett plattjärn på andra sidan om ramen som du klämmer fast med...
det är ju synd o paja bakramen...
Zeb_Macahan skrev:Du har ju förstört hela bakdelen på hojen ju. Baklyset och allt är ju borta.... hur ska du ordna det?
Jag får nog fnula lite på detdär i en verkstad. Måste gå att ordna utan att kapa allt på det viset.
//jaG
RGV Nisse skrev:vad fan en bakskärm kåstar 230kr det är bara att lta fram kapen![]()
RGV Nisse skrev:Här kommer lite bilder på min 12''o clockbar den är inte riktigt klar änu bara så ni vet
Vad e det för läng på den? försökte att se på bilden men d va lite för suddigt.
Du får ut och ta en sväng och säga om d funkar![]()
ADIOS skrev:RGV Nisse skrev:Du får ut och ta en sväng och säga om d funkar![]()
Vill se på isåfall!!![]()
Zana skrev:Thats what I call "fulmek" haha... Gillar skruvarna du använt, träskruv... Haha, klockrent!!
Hoppas det funkar bra!!
bilderna var förstora![]()
Zeb_Macahan skrev:Nu har vi funtat ut hur vi ska bygga min.
alternativ 1: klä in hela bakramen i ett fyrkantsstål som passar över. Sedan bygga ut railen inifrån bakramen.
alt 2: bygga en ny bakram i stål och bygga ut railen i en smidig konstruktion som kommer ut genom 2 små hål brevid baklampan. Kan bli redigt snyggt!
//jaG
RGV Nisse skrev:låter jobbigt
Zana skrev:Tycker jag med... Den ska ju vara hyffsat lätt att ta bort också, eller? Jag menar, när man lärt sig att stoppa med fotbromsen på rätt ställe, så vill man ju inte mesa runt med den där konstruktionen hängandes där...
Finns inget fetare än slöa riktigt höga wheelies, och helst ska nåt skrapa, kanske regplåten, kanske bakskärmen... Men inte en sån där fuskmojäng...
Däremot, under träning = helt ok!!
Skulle själv vilja ha nåt sånt, men lite stötdämpande. Fan händer om man slår över med ganska stor kraft? Kanske med hjul monterat också, för att mildra vid touchdownen....
Nisse> kommer inspektera din skapelse i vår!
RGV Nisse skrev:joo det är bara inspektera på, fast nu har den börjat läcka olja ingen för 179 gångendet måste fixas först inan alla handbromsar och mojänger monteras
Zana skrev:Var läcker den? Och aha, du ska ha bromshandtag på styret för bakbromsen... Coolt...
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |