12-åring gripen för våldtäktsförsök

Fan, när man va 12 så fanns det ju fortfarande tjejbaciller, men de va lite spännande att pussas med dom iaf. Men de fanns massor med saker som va mycket roligare än brudar. Att våldta nån fanns ju inte på kartan :va

Då, när man va i den åldern själv, då va de håriga f***or i tidningarna, och inga bresningar öht, och det var fullt tillräckligt. Emanuell räknades nästan som hårdporr. Nu är det mer naket i Aftonblaskans söndagsbilaga än i Aktuell Rapport -83, och dagens porrtidningar har minst 8 killar på nån silikonad brud med botoxläppar, i mjukporrdelen :huvet Allt blir så jävla avtrubbat! Nu tror jag inte på att videovåld gör att man går å skjuter grannen, det är ju andra spärrar som saknas om man gör sånt, men om ingen berättar vad gängse normer är, hur man beter sig, då kanske dagens småglin tror att det är sådär man gör. I synnerhet när vissa kulturer förbjuder sex&samlevnadsutbildning, och i andra så har föräldrarna så jävla fullt upp å jobba ihop till ännu plattare platt-tv, större suv å dyrare krimskrams än grannen att dom inte hinner bry sig i ungarna. Jag hade en lärare i mellanstadiet som hade en jävligt konkret å bra syn. Han sa åt oss att, fan, läs porrtidningar! Men, förstå att det går inte till sådär på riktigt! Om ni har det i bakhuvudet, då är det helt ok, det är en del av processen! Och visst hade han rätt i det! Det avdramatiserade ju hela grejen! Alla andra sa att man inte fick, och då blev det bara intressantare och intressantare, men ingen förklarade ju vad dom gjorde, att det inte funkar så på riktigt, ingen satte det i relation till något.

Tjejen visade väl vaderna. Med en sådan utmanande klädsel måste vi ändå visa tolerans mot pojkens bus.

Då, när man va i den åldern själv, då va de håriga f***or i tidningarna, och inga bresningar öht, och det var fullt tillräckligt. Emanuell räknades nästan som hårdporr. Nu är det mer naket i Aftonblaskans söndagsbilaga än i Aktuell Rapport -83, och dagens porrtidningar har minst 8 killar på nån silikonad brud med botoxläppar, i mjukporrdelen :huvet Allt blir så jävla avtrubbat! Nu tror jag inte på att videovåld gör att man går å skjuter grannen, det är ju andra spärrar som saknas om man gör sånt, men om ingen berättar vad gängse normer är, hur man beter sig, då kanske dagens småglin tror att det är sådär man gör. I synnerhet när vissa kulturer förbjuder sex&samlevnadsutbildning, och i andra så har föräldrarna så jävla fullt upp å jobba ihop till ännu plattare platt-tv, större suv å dyrare krimskrams än grannen att dom inte hinner bry sig i ungarna. Jag hade en lärare i mellanstadiet som hade en jävligt konkret å bra syn. Han sa åt oss att, fan, läs porrtidningar! Men, förstå att det går inte till sådär på riktigt! Om ni har det i bakhuvudet, då är det helt ok, det är en del av processen! Och visst hade han rätt i det! Det avdramatiserade ju hela grejen! Alla andra sa att man inte fick, och då blev det bara intressantare och intressantare, men ingen förklarade ju vad dom gjorde, att det inte funkar så på riktigt, ingen satte det i relation till något.

Här ligger nog en starkt bidragande del i den här grabbens beteende. Han har nog konsumerat både det ena och det andra på nätet etc. Om man då inte får förklarat för sig vad det handlar om, så torde risken vara överhängande att det går snett någonstans.

Jag sätter en hundring på att "12-åringen" inte är en 12-åring utan trodde det var enklaste sättet som EKFB att få PUT.

"12-åring" :lol

Flytta tråden till rätt forum förresten.

Det e en sned värld vi lever i med bristande respekt för andra. Något i uppväxten har sannolikt gått fel. :(

Känns som om för att många här var det länge sedan de var 12 ?...

Lite underskattande av vad man gjorde då känns det som..

Själv kan ju jag knappast säga att dessa " normala " aktiviteter som fotboll och liknande var något av intresse för mig... Minns att det var krigsfilmer & vapen replikor...

Vissa gör saker bara för att de kan... dock efter man gjort allt det kanske man blir galen..

Personligen tror jag han kommer från ett hem där pappa förklarat - väldigt tidigt -att det motsatta könet alltid står lägst i hierarkin. Hunden & vägglössen står högre i rang & tjejer kan man göra vad man vill med.

Sitter å funderar på vilka signaler som sänds fel, eller vilka signalerna e som påstås upptas fel.
Mina föräldrar har aldrig sagt till mig att inte våldta tjejer, men det har gått bra ändå. Jag tror inte heller att värst många föräldrar har sagt till sina barn, eller på nåt sätt visat, att det e okej att våldta tjejer.

Vartifrån kommer då dessa ruttna signaler? Trams som att tjejer e för lättklädda kan väl ändå inte trigga en normalt funtad man att våldta. En parantes för svårt störda som säkert har svårt med andra gränsdragningar åxå. Porren har blivit råare, visst men där finns det ett visst mått av medgivande även om ögonen rullar i skallen av berusning hos 'offret'.
Nyhetsflödet? En galen gärning föder nya ideér? Borde det fortfarande inte va en hyffsat stor moralisk tröskel att kliva över innan man tänker: "hagamannen, fan va han fick knulla han..." å sen gör illdåd?

Sexuell frustration e väl sen länge bortdömt av förståsigpåare men makt spelar tydligen fortfarande roll. Å det tar mig tillbaka lite till vad det e för 'visamakt-grej' som gör att vissa överfaller å våldtar.(hustruförtryck e ju lite annorlunda)

vi borde avrätta mer i samhället
- våldtäkt = prygel o avrättning
- mord = mkt prygel på sofistikerat sätt + avrättning
-stöld om varans värde = hoj omedelbar avrättning alltså inte ens förtjänas att prygglas
då personen upphör som individ
sjklart kan straffskalan varieras men målet bör vara minst 1 års tukthustid

Kanske kan vara så att 12 åringen är ett första januari barn och egentligen är äldre än 12.
Jag spelade också fotboll när jag var tolv.
Späda stockholmspojkar var ingen match för importerade Dragan som enligt svenska siffror också var tolv år gammal.
Att han hade firat sin 16e födelsedag på balkan var det ingen som ville grotta i.

Späda stockholmspojkar var ingen match för importerade Dragan som enligt svenska siffror också var tolv år gammal.
Att han hade firat sin 16e födelsedag på balkan var det ingen som ville grotta i.

Hahaha... Hade en "Dragan" i min klass i barndomen...

Nu har ju sociala myndigheter tagit ansvar för pojkarna... Det jag undrar är vart dom hamnar nu? Måste vara svårt att hitta en fosterfamilj som vill ha dom hemma hos sig... Ungdomshem kanske?

Kantian då! Politiskt inkorrekt. Reeespect! :jäs

Kantian då! Politiskt inkorrekt. Reeespect! :jäs
Du har missförstått mig, jag är all-in för politisk inkorrekthet. Det är politisk inkorrekthet baserad på dumhet eller GG-style som gör mig ledsen. ;)

Men det är klart att svängarna tas ut lite extra så här inför helgen, likt en jude i bankvalvet :banana

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti