ething
Med lem
Kombinationen av "12år" med helskägg samt taskiga värderingar hemma kan göra underverk för "det nya Sverige". Rösta på Moona så blir det ännu bättre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag reagerade också på den där artikelserien. För första gången någonsin har man nämligen valt att inte skriva ut ålder på personerna som figurerar i artiklarna.Han till höger påstår sig vara 13.
![]()
Så, nu vet ni hur det kommer sig att "12-åringar" kan begå sådana hemskheter.
Fatta hur soft att få komma till svenskt mellanstadie som 20-åring från savannen.![]()
Jag reagerade också på den där artikelserien. För första gången någonsin har man nämligen valt att inte skriva ut ålder på personerna som figurerar i artiklarna.
Fatta hur soft att få komma till svenskt mellanstadie som 20-åring från savannen.![]()
Visst, tills man stiftar nya utvisningslagar.
Hur kan ni vara så säkra på att han är invandrare?
Det är politisk inkorrekthet baserad på dumhet eller GG-style som gör mig ledsen.![]()
Nej. Det är alltid bäst att bilda sin egen informerade uppfattning om saker och ting. Annars är du lika dum som det KL-påverkade ditot. Sorry.Det är alltid bäst att bilda sig en egen uppfattning om saker och ting.![]()
Nej. Det är alltid bäst att bilda sin egen informerade uppfattning om saker och ting. Annars är du lika dum som det KL-påverkade ditot. Sorry.
Men både du och jag vet att det egentligen handlar om olika typer av människosyn, med andra ord är det lönlöst att diskutera kring. Det som får mig att sussa gott är att jag har folk som Dalai Laman, Martin Luther King, Aung San Suu Kyi, Nelson Mandela, Thoreau och Desmond Tutu på min sida. Eliten i korgfläteri! Du har (prepare för kliché) Hitler med vänner.
Hands down.. :golfclap
Det som får mig att sussa gott är att jag har folk som Dalai Laman, Martin Luther King, Aung San Suu Kyi, Nelson Mandela, Thoreau och Desmond Tutu på min sida. Eliten i korgfläteri! Du har (prepare för kliché) Hitler med vänner.
Kuritas...?
Kårvizzz..?
Hallååå..?
Det som får mig att sussa gott är att jag har folk som Dalai Laman, Martin Luther King, Aung San Suu Kyi, Nelson Mandela, Thoreau och Desmond Tutu på min sida.
De är i Salem och förbereder sig!
Hur vi kan vara säkra frågade någon? Det är jag inte, det var därför jag bara bettade en hundring. Men jag har noterat att ingen sätter emot.
Jag sätter en hundring till på att han inte är 12, jag vet ju förstås inte det heller.
Ingen? Jag sätter in på valfritt konto, kan även vara till valfri organisation.
korvgubbe? Kantian? Kuritas? bonny? Någon annan vilsen själ?
Det är inte bara möjligt att de känner till dina åsikter och stödjer dem, det är troligt också!
Desmond Tutu.![]()
Nej. Det är alltid bäst att bilda sin egen informerade uppfattning om saker och ting. Annars är du lika dum som det KL-påverkade ditot. Sorry.
Men både du och jag vet att det egentligen handlar om olika typer av människosyn, med andra ord är det lönlöst att diskutera kring. Det som får mig att sussa gott är att jag har folk som Dalai Laman, Martin Luther King, Aung San Suu Kyi, Nelson Mandela, Thoreau och Desmond Tutu på min sida. Eliten i korgfläteri! Du har (prepare för kliché) Hitler med vänner.
Tror du det är sämre för en utvsningshotad att vara 12 år i passet än 20 år menar du?![]()
Annars kan man ju alltid ta till beprövade trick, vem minns inte favoriter som jordkällaren?Den skulle nog få den mest batik-klädde näbbstöveln att dra tillbaka alla hot om återvandring till någons hemmaregion.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |