12-åring gripen för våldtäktsförsök

Kombinationen av "12år" med helskägg samt taskiga värderingar hemma kan göra underverk för "det nya Sverige". Rösta på Moona så blir det ännu bättre.

Han till höger påstår sig vara 13. :lol

namnlos-12.png

Så, nu vet ni hur det kommer sig att "12-åringar" kan begå sådana hemskheter.

Fatta hur soft att få komma till svenskt mellanstadie som 20-åring från savannen. :yoparty

Han till höger påstår sig vara 13. :lol

namnlos-12.png

Så, nu vet ni hur det kommer sig att "12-åringar" kan begå sådana hemskheter.

Fatta hur soft att få komma till svenskt mellanstadie som 20-åring från savannen. :yoparty
Jag reagerade också på den där artikelserien. För första gången någonsin har man nämligen valt att inte skriva ut ålder på personerna som figurerar i artiklarna.

Jag reagerade också på den där artikelserien. För första gången någonsin har man nämligen valt att inte skriva ut ålder på personerna som figurerar i artiklarna.

Hela ensamkommande yada-yada grejen är ju så magstark att man inte tror det är sant. Skicka några triljoner eller vad 20-åringarna kostar oss direkt till stäppen istället.

Visst, tills man stiftar nya utvisningslagar.

Tror du det är sämre för en utvsningshotad att vara 12 år i passet än 20 år menar du? :confused:

Annars kan man ju alltid ta till beprövade trick, vem minns inte favoriter som jordkällaren? :lol Den skulle nog få den mest batik-klädde näbbstöveln att dra tillbaka alla hot om återvandring till någons hemmaregion.

Det är politisk inkorrekthet baserad på dumhet eller GG-style som gör mig ledsen. ;)

Ungefär som politisk korrekthet baserad på vad ens mellanstadiefröken, med sånt där Kristina Lugn-hår och läderryggsäck, sa på 80-talet?

Det är alltid bäst att bilda sig en egen uppfattning om saker och ting. :tummenupp

Det är alltid bäst att bilda sig en egen uppfattning om saker och ting. :tummenupp
Nej. Det är alltid bäst att bilda sin egen informerade uppfattning om saker och ting. Annars är du lika dum som det KL-påverkade ditot. Sorry.

Men både du och jag vet att det egentligen handlar om olika typer av människosyn, med andra ord är det lönlöst att diskutera kring. Det som får mig att sussa gott är att jag har folk som Dalai Laman, Martin Luther King, Aung San Suu Kyi, Nelson Mandela, Thoreau och Desmond Tutu på min sida. Eliten i korgfläteri! Du har (prepare för kliché) Hitler med vänner. :lol

Hands down.. :golfclap

Nej. Det är alltid bäst att bilda sin egen informerade uppfattning om saker och ting. Annars är du lika dum som det KL-påverkade ditot. Sorry.

Men både du och jag vet att det egentligen handlar om olika typer av människosyn, med andra ord är det lönlöst att diskutera kring. Det som får mig att sussa gott är att jag har folk som Dalai Laman, Martin Luther King, Aung San Suu Kyi, Nelson Mandela, Thoreau och Desmond Tutu på min sida. Eliten i korgfläteri! Du har (prepare för kliché) Hitler med vänner. :lol

Wow, det var hårda ord! Kanske skulle satt en blinkande smiley efter mitt inlägg. :D

Det som får mig att sussa gott är att jag har folk som Dalai Laman, Martin Luther King, Aung San Suu Kyi, Nelson Mandela, Thoreau och Desmond Tutu på min sida. Eliten i korgfläteri! Du har (prepare för kliché) Hitler med vänner. :lol

Och där lades grunden för att få tråden flyttat till OT2

Kuritas...?

Kårvizzz..?

Hallååå..?

De är i Salem och förbereder sig!

Hur vi kan vara säkra frågade någon? Det är jag inte, det var därför jag bara bettade en hundring. Men jag har noterat att ingen sätter emot.
Jag sätter en hundring till på att han inte är 12, jag vet ju förstås inte det heller.

Ingen? Jag sätter in på valfritt konto, kan även vara till valfri organisation.

korvgubbe? Kantian? Kuritas? bonny? Någon annan vilsen själ?

Det som får mig att sussa gott är att jag har folk som Dalai Laman, Martin Luther King, Aung San Suu Kyi, Nelson Mandela, Thoreau och Desmond Tutu på min sida.

Det är inte bara möjligt att de känner till dina åsikter och stödjer dem, det är troligt också!

Desmond Tutu. :lol

Last edited:
De är i Salem och förbereder sig!

Hur vi kan vara säkra frågade någon? Det är jag inte, det var därför jag bara bettade en hundring. Men jag har noterat att ingen sätter emot.
Jag sätter en hundring till på att han inte är 12, jag vet ju förstås inte det heller.

Ingen? Jag sätter in på valfritt konto, kan även vara till valfri organisation.

korvgubbe? Kantian? Kuritas? bonny? Någon annan vilsen själ?

Det är inte bara möjligt att de känner till dina åsikter och stödjer dem, det är troligt också!

Desmond Tutu. :lol

Jag kan betta... Tyvärr inte mot dig, men med dig...

Alla de personer du räknar upp har mycket sunda värderingar och förespråkar en bättre värld. Däremot säger de inget om statistisk sannolikhet vilket är vad som mest diskuteras här, även om du vill kalla det fördomar, skall jag vara helt ärlig så är statistik i sig en form av fördom. Om alla andra fall av abnormt unga sexförbrytare tenderar att ha en gemensam nämnare så kommer statistiken säga att risken för att nästa förövare passar in på ovan nämnda gemensamma nämnare stor.

Det vi just nu ägnar oss åt i Sverige är en korkad förnekelse, vilket är en normal del i en förändringsprocess. Problemet vi har är att de som är kvar i förnekelsefas är extremt upprörda på de som vill gå vidare till förändring. Som vanligt visar historien att det är sällan bakåtsträvarna som vinner, oavsett fråga.

Till sist, jag delar idealen av samma personer du räknar upp. Men visa mig ett fall där dessa personer förespråkar våld, nedsättande beteende eller fördömande av de personer som faktiskt ställer upp och hjälper de utsatta? Med den attityden kommer man inte långt.

Självklart var det en utlänning....

Kom igen låt minuspoängen flöda!

Tror du det är sämre för en utvsningshotad att vara 12 år i passet än 20 år menar du? :confused:

Annars kan man ju alltid ta till beprövade trick, vem minns inte favoriter som jordkällaren? :lol Den skulle nog få den mest batik-klädde näbbstöveln att dra tillbaka alla hot om återvandring till någons hemmaregion.

Var killen från österrike eller hur kom Frietzl eller vad han hette in i bilden:va

Om inte annat så sätter det nog spår i vad folk tänker.

Men så i torsdags kväll hände det igen.

Fast brutalare, råare. En ren skräckscen mitt på gatan utanför mellanstadieskolan i den mest idylliska delen av Brämhult.

– Jag hörde ett hjärtskärande skrik borta vid busshållplatsen, när jag sprang ut på altanen såg jag två personer halvliggande på gatan, säger en 43-årig kvinna som bor alldeles i närheten.

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...