Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Macke skrev:260157710'an har nu fått sällskap i garaget....![]()
Så nu kan vinterträningen dra igång på allvar...![]()
Säger som Borat.... I LIKE!
Aghili Racing skrev:2601592i like to do sexy time with youre kawa.... can i touch???
jävligt snygg.. 450???
Don Quixote skrev:2601711Så jävla cool. Alex har övertalat mig att skaffa cross nu så det blir snart nått grönt här också...
<micke> skrev:2601718Inte för att vara taskig mot dig nu, men köp en uppsättning insugsventiler och ha på hyllan. Slipper träningen bli lidande när hojen inte går.
De aktiva förarna på Rmz 250 / Kxf 250 får byta insugsventiler 1-2-3 gånger per säsong. Håller ingen evighet på dem cyklarna tyvärr.
Aghili Racing skrev:2601592i like to do sexy time with youre kawa.... can i touch???
jävligt snygg.. 450???
Ha ha ha ha.. oscar skrev:2601594Jag hade en sådan Sukka (samma hoj fast Kwakken har snyggare plast) och de går så jäkla skönt o fint!![]()
Don Quixote skrev:2601711Så jävla cool. Alex har övertalat mig att skaffa cross nu så det blir snart nått grönt här också...
driverinblack skrev:2601716...alla motorcyklar måste ju ha en kompis och prata med under vintern![]()
sunkan skrev:2601754Va fan...
Jag vill också ha ju.
Det är fusk att ha jobb...
Neutral skrev:2602026Jag har också köpt cross nyligen för att kunna körträna mer och större del av året. Men jag köpte förstås en 2-takt för att mekningen skulle bli lika som racern. En del samordningsfördelar också med olja m m.
KX250 -03. De ändrade en hel del till det året, efter det inte lika mycket så jag siktade på lägsta pris ner till -03. Den är supersnäll i motorn, är det knaggliga spår i kurvorna går det att reda ut det på tomgång och sedan bara gasa ut ur kurvan, den hämtar sig som ingenting. En fyrtakt hade tvärstannat med sin motorbroms, det är inte alltid man hinner med med kopplingen.Don Quixote skrev:2602727Puh, den där är läcker. Modell/år?
Neutral skrev:2602800....vet inte om du menar min eller Mackes men jag gav 27' för min, fanns billigare -03r men min var välskött och jag fick med mycket delar. Räkna med att en 4t från samma årsmodell är dyrare i både inköp och drift.
...men den ska jämföras med en KX125, inte med en KX250. Låter som ett bra pris i alla för en fräsch hoj, ser ju ny ut på bilden.Macke skrev:2603226Jag betalade 26.000:- för min KXF 250 -04....
Neutral skrev:2603249...men den ska jämföras med en KX125, inte med en KX250.
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife