10'an har fått sällskap...

Macke skrev:
2603254 Ja, joo.... Teddy undrade ju vad en 250 kostade, så jag skrev vad min kostade... :tummenupp
Öh, ok. :D Men du hade inte hunnit prova den alltså? Jag ska ut i morgon med Håkan, Torkel och Eazyliving härifrån. Har satt dit lite sämre plast (man plockar ner den helt på 10 minuter) för den vurpfria statusen lär inte stå sig länge till. :näsblod

Neutral skrev:
2603301 Öh, ok. :D Men du hade inte hunnit prova den alltså? Jag ska ut i morgon med Håkan, Torkel och Eazyliving härifrån. Har satt dit lite sämre plast (man plockar ner den helt på 10 minuter) för den vurpfria statusen lär inte stå sig länge till. :näsblod

Näe, har inte hunnit prova än. Tänkte hinna med det i helgen förhoppningsvis... :tummenupp

Har också satt på den lite fulare plasten, av ovan nämnda anledning... He he he he he

mackeleinen! hämta upp mig... eller nått.. eller säg vaaar.. jag har inget o göra :tungan

Brrraaaaaaap!!!

Coolt macke! :tummenupp
Om du använder den flitigt så kommer det göra susen inför nästa säsong då du ska köra på sladd.... :D
Seriöst, det kommer att gör gott för dig! :tummenupp

.

<micke> skrev:
2601718 Inte för att vara taskig mot dig nu, men köp en uppsättning insugsventiler och ha på hyllan. Slipper träningen bli lidande när hojen inte går.

De aktiva förarna på Rmz 250 / Kxf 250 får byta insugsventiler 1-2-3 gånger per säsong. Håller ingen evighet på dem cyklarna tyvärr.

Sätt i stålventiler istället för titanventilerna när de lägger av.

Swedie skrev:
2603312 mackeleinen! hämta upp mig... eller nått.. eller säg vaaar.. jag har inget o göra :tungan

Blev inte mycket åka... :huvet

Skulle till ett grustag i Kjula och åka lite eftersom crossbanan är stängd tills tjälen sätter sig i backen. Strulade som fan i morse, och sen skulle jag åka och köpa hjälm, sen en annat ställe och köpa handtag, och sen vidare och hämta brorsans cross, sen hämta Peter och hans cross, och sen.... osv.

Sen när jag var klar och Peter slutat jobba så började det spöregna och blåsa storm, och så var det inte långt kvar till skymningen. Så vi gav upp och mysmekade lite istället, sen blev det en sväng på gator/diken/grsmattor/parkeringar runt garaget i mörkret...
Kul som faaaaan.... :D

Borgh skrev:
2604893 satan va coolt... synd att jag inte kan me så vi kunde gasa gärnet

Se till att läka ihop knät nu "kryckan" så blir det åka av i vår sen.... :tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back