Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
läkande framgafel...
Vet inte dom kanske fick måndagsex bägge två men det finns fler som har haft mycket fabrikations fel på sinna aprillior
Jag kan vara ute på väldigt tunn is nu men är det inte öhlinare på factoryn? Om jag förstått det hela rätt så är gör öhlins grymma rejsgrejer men de kräver lite mer underhåll än andra.
Jag tycker Millen är en super läcker hoj och som ni säger en "annorlunda" hoj.
Men har hört mycket om kvalité problem mm. Har aldrig kört en v-twin så jag vet inte om jag är bekväm med motorkaraktären.
R1 an är fruktansvärt snygg i mina ögon men kanske för mycket hoj för mig att hantera.
Hondan verkar helt ok har bra kvalité verkar vara bra allround hoj fast som sagt känns lite touring.
Aprilian är asläcker med alla goda ingridienser på factory versionen fast den verkar sakna lite väl mycket effekt jämfört med dom andra.
Som sag besluts ångest
Aprilian är asläcker med alla goda ingridienser på factory versionen fast den verkar sakna lite väl mycket effekt jämfört med dom andra.
Så vitt jag vet leder honda superbike och det e ju samma maskiner som man kan köpa fast med lite lull lull. Och det gäller ju alla fabrikat.
Undrar bara hur Hondan kan kännas som touring...
Nu Försvara jag min hoj. Eftersom många säger det..
Så vitt jag vet leder honda superbike och det e ju samma maskiner som man kan köpa fast med lite lull lull. Och det gäller ju alla fabrikat.
R1:an e inte mycket svåarar att åka än bladen. köpa den som känns bäst för dig..
men berätta gärna för mig hur man kan få bladen till en touring maskin snälla.
Kolla historien kring superbike.......Ducati,Ducati,Ducati,Ducati,Ducati........några Honda och en Suzuki. Dvs om Honda leder WSBK just nu så betyder det inget alls.
´det e sant. Det visar ju bara att det inte spelar så stor roll viket märke man kör utan hur duktig föraren e.
Menar inte direkt att 1000rr är sämre än R1 på nåt sätt båda har ju liknande effekt och mer än jag klarar av. Det jag menar är att Honda alltid haft lite snällare körställning och motorkaraktär och R1 verkar lite mer rejsig.
Det va hur jag uppfattade det när jag hade en R1 -01 på den tiden nu är det säkert annorlunda.
´
Exakt.......därför undrar jag lite över din reflektion om att Honda leder WSBK just nu......
/J
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |