ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
Sitter o undrar lite över hur många av dessa som har fler än en identitet här på sajten.Det verkar ju tydligen inte vara ett regelbrott att registrera sig som nån "alias" o utge sig för att vara nån annan.Läser man reglerna så tycker iaf jag att det är ett solklart regelbrott att göra det,dessutom väldigt fegt o barnsligt enligt min smak.När man chattar med nån så vill man ju helst att det är den person man tror sig tala med som sitter i andra änden,och inte nån som har för lite att göra så att denne person måste sitta o narra andra sporthojare.Väldigt lätt att vara tuff i diskutioner när man kan vara säker på att aldrig behöva fejsa nån irl.Bara att häva ur sig en massa rasistiska prylar t.ex.Tycker nån att man är en idiot då är det ju bara att ta bort sig själv o starta ett nytt konto tydligen.Tycker att ni som håller i sidan borde kunna avslöja detta fenomen ganska lätt genom ip-adresser t.ex. Vet inte om det är jag som tycker det är fel bara,men jag tycker att det drar ner nivån på "moppefuckoläge" direkt. mvh/jacke