1000 mils service kostnad?

Bork

MooOO
Gick med
7 May 2004
Hoj
R1
va brukar de ligga på? ngn sa 5000 spänn, ere så jefla dyrt? de handlar om en ducce. ....

DarkDesmoRider skrev:
Tjenare !!!!!!!

Kolla in här .................

http://www.biscaya.com/service.htm

Borde väl ge dig en uppfattning va det kostar.
Visserligen inte i skåne men du kan ju alltid ringa Claessons i bromölla eller Malmö Mc service.........

Malmö Mc Service servar och reparerar inte Ducati längre tyvärr :3freak

Det var annars den enda mc-mek jag vet som man säkert alltid MINST fick gjort det man betalade för!!!

Varför serva den när den är till salu, om det är den du ska serva som du har till salu? En tanke bara.

Annars kan du ju höra med Mitonga Racing 040-194140, men de öppnar inte sina portar förrän 3 mars tydligen.
www.mitonga.se

*Superlight* skrev:
Malmö Mc Service servar och reparerar inte Ducati längre tyvärr :3freak

Det var annars den enda mc-mek jag vet som man säkert alltid MINST fick gjort det man betalade för!!!

:va Va gör Olle nu då?? Har han lagt ner?

gamle skrev:
Nä det har jag inte :pannkyss Men du fick när du läste den här tråden :hihi :hihi

:D :hihi Du har uppenbarligen inte hajat att anledningen till att du åker före är... "ålder går före...." :tungan

Vi är bara sanna gentlemän...

Fluffy skrev:
:D :hihi Du har uppenbarligen inte hajat att anledningen till att du åker före är... "ålder går före...." :tungan

Vi är bara sanna gentlemän...

:va Snacka om svamel o spam. Håll dig till ämnet nu handlade det om zigenarmoppar eller motorcyklar :rofl :rofl

Pågablära :hihi :pannkyss

Zilversurfer skrev:
Inom snar framtid kommer det finnas Ducati verkstad i Malmö....håll ut!

Du har tyvärr som vanligt ingen aning om vad du snackar om... :arsele

Hur många decenier ska dom som inte kan meka själv hålla ut då innan någon kommer upp i Olles klass :va

Han har snart hållit på i snart 30år med märket och jag vet ingen annan mc-mek som alltid gör minst det arbetet på hojen som man betalar för och det gäller inte bara när han servar Duccar!!!

Det är som att bli bombad tillbaka till stenåldern för dom som inte servar/mekar själva... :död

*Superlight* skrev:
Du har tyvärr som vanligt ingen aning om vad du snackar om... :arsele

Hur många decenier ska dom som inte kan meka själv hålla ut då innan någon kommer upp i Olles klass :va

Han har snart hållit på i snart 30år med märket och jag vet ingen annan mc-mek som alltid gör minst det arbetet på hojen som man betalar för och det gäller inte bara när han servar Duccar!!!

Det är som att bli bombad tillbaka till stenåldern för dom som inte servar/mekar själva... :död

Du får tro vad du vill! Men Olle är en arogant person som jag aldrig skulle lämna en MC till. Sen att han kanske är duktig, på vadå serva! Hur svårt är det? Att han hållt på 30 bevisar inte så mycket mer än att han fastnat i hjulet och inte lyckats komma därifrån.

Må hända att jag snackar skit, men jag har träffat personen i fråga vid ett flertal tillfälle och har fått min uppfattning från detta.

Vet du vem ska serva Ducce i Malmö? Eftersom du verka veta så mkt mer än jag.

Ännu en orsak till att inte köpa Ducati......ingen som servar, snacka om stenålder.

Zilversurfer skrev:
Vet du vem ska serva Ducce i Malmö? Eftersom du verka veta så mkt mer än jag.

Ännu en orsak till att inte köpa Ducati......ingen som servar, snacka om stenålder.
Kenneth ska serva på Ducati Malmö om man ska tro på ryktet.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026