GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ja det kanske är en mera logisk förklaring, men det är ändå synd om dom som inte är förnuftiga.Zmurfen skrev:TUR?![]()
Sunt förnuft kallar jag det![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kanske är en mera logisk förklaring, men det är ändå synd om dom som inte är förnuftiga.Zmurfen skrev:TUR?![]()
Sunt förnuft kallar jag det![]()
![]()
Sa han som enligt egen uppgift har en oljelackande Fiat Barachetta.GSXR1100R skrev:Ja det kanske är en mera logisk förklaring, men det är ändå synd om dom som inte är förnuftiga.
![]()
Möget kommer ju från samma ställe juMaverick_ou812 skrev:Sa han som enligt egen uppgift har en oljelackande Fiat Barachetta.
Snacka om fornuft.....![]()
![]()
Zilversurfer skrev:Orkar inte ens argumentera längre mot dig, och den sandlådenivån du håller - hissen har tydligen inte gått hela vägen upp!!
GSXR1100R skrev:Tur att man inte har en Ducce, det lär inte bli lätt att få bra service nu.
Maverick_ou812 skrev:Det dar har jag ocksa reagerat over.
¿Man kan val inte tjana nagot om man inte jobbar med det pa full tid? I min varld sliter egenforetagarna oftare 60 h i veckan an 40 for att fa det att ga runt. Hur man lyckas fa en MC butik att ga runt med dom oppettiderna ar ett rent mysterium.
Maverick_ou812 skrev:Gallande servicen pa Ducce.
Sant loser sig alltid, marknadskrafter kallas det. Ingen kommer att kunna stoppa nagon fran att handla reservdelar fran Tyskland / Belgien / Holland / Italien. Det handlar bara om att den som driver det ar pahittig och driftig och vagar var lite annorlunda. Vet hur det gar till i den branch dar jag verkar och den paminner ratt mycket om bil / MC branchen.
Maverick_ou812 skrev:Du ska få stryk Gnurf!![]()
![]()
*Superlight* skrev:Jo självklart så försöker jag hålla det på en nivå som inte är högre än att du också kan förstå...
Att du inte ORKAR argumentera längre köper jag inte ett dugg, med tanke på hur mycket tid och energi du annars orkar lägga ner här på forumet på rent skitsnack
Det är helt enkelt så att du har INGET att komma med
P.S skicka gärna ett PM om du behöver hjälp med att få hissen att gå hela vägen upp, jag hjälper alltid gärna de mindre bemedlade...
Det har du helt rätt i, tycker synd om alla dem som inte kan serva själv
Skulle inte vilja anförtro min minimoto ens till Ducati Malmö så länge nuvarande ägaren är involverad där![]()
Zilversurfer skrev:Tycker nog du ska lugna ner lite!
Äntligen är det bevisat - vi kunder har större makt än vi annar.gamle skrev:2042836Olle fixar era skramelmoppar IgenDet är bara att säja grattis till att ni fortsatt kommer att få suverän service
![]()
gamle skrev:2042836Olle fixar era skramelmoppar IgenDet är bara att säja grattis till att ni fortsatt kommer att få suverän service
![]()
Duck skrev:2043836Konsumentens makt e inte att förakta
Så är man missnöjd med ngt så får man meddela det till högre led i kedjan
Vi var många som inte var nöjda med vad vi fick för besked o vände oss
till Pam de Vries , som inte kunde göra annat än att ta tag i saken för
att få ngn ordning på eländet
Nu får vi fira![]()
Ducatista skrev:2043515Äntligen är det bevisat - vi kunder har större makt än vi annar.
Stort tack till Pam de Vries som lyssnade på oss.![]()
*Superlight* skrev:2045507blandar sig med oseriösa personer...![]()
Det är plockat ur sitt samanhang men *Superlight* är inte ensam om att tycka det.Zilversurfer skrev:*Superlight* skrev:blandar sig med oseriösa personer...![]()
2045661Du var bara tvungen att skriva det, eller hur?!
Ducatista skrev:2045715Det är plockat ur sitt samanhang men *Superlight* är inte ensam om att tycka det.
Jag har dessvärre samma åsikt, baserad på mina erfarenheter som kund till butiken.
Butiken har säkert nöjda kunder också. Du själv t ex.
En av de största försvararna är inte ens kund?Zilversurfer skrev:2045770Jag är inte nöjd med butiken för jag handlar inte där. Men känner ägaren privat.
Butiken kan i mitt fall inte skylla på Ducati Motor Holding S.p.A.Zilversurfer skrev:2045770Ditt leverans problem, berodde det på Ducati Malmö eller Ducati Motor Holding S.p.A? Att vara oseriös, är underförstått att företaget/personen lurar medvetet sina kunder. Har företaget lurat/talat osanning till dig medvetet?
Ducatista skrev:2045790
Butiken kan i mitt fall inte skylla på Ducati Motor Holding S.p.A.
Medveten lögn dessvärre.
Ducatista skrev:2045790En av de största försvararna är inte ens kund?![]()
![]()
![]()
![]()
Och hänga ut han och hans affärsmetoder här på forumet? Nä du, så elakt är jag inte.Zilversurfer skrev:2045800Berätta gärna!
Sen när måste man vara kund till vänner?
Ducatista skrev:2045844Och hänga ut han och hans affärsmetoder här på forumet? Nä du, så elakt är jag inte.
Däremot kan vi två ta det mellan två ögon på söndag.
Visst kan man försvara sina vänner men håll med om att det låter lite ihåligt när man försvarar något man egentligen inte vet något om, dvs affärsverksamheten. Det är ju trots allt skillnad på att vara vän och kund. Butikens blivande mekaniker är t ex en god vän till mig men jag lämnar ändå inte min hoj till honom.
Zilversurfer skrev:2045661Du var bara tvungen att skriva det, eller hur?!
Zilversurfer skrev:2045800Berätta gärna!
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |