10 cm snö

nicce skrev:
vi har strålande sol uppe i norrbotten.
MEN då har vi -7 och en halvmeter med snö. :huvet
de är bara och inse att man bor på fel ställe


Ska vi byta? var ut nyss och försökte åka lite bräda.....var bara isskit å stenhårt i backen!!!! så den där halvmetern låter ganska frestande just nu. Slog fan röven i landningen så det kändes som jag sprack långt upp på ryggen!! :4skrika så är det nån som har en badring att skicka över vore jag tacksam.......
 
igår eftermiddag hade det mesta försvinnit och torkat upp, och så vaknar man till 10 cm mer! :huvet!!
 
Jag slår F**N vad om att det även kommer att snöa på
Valborg / Fyllborg

// TAB
 
Ja, det är snö i Halmstad ocså. Fifan.. :brinnerup

..visst fan borde vi kunna stämma ngn iaf? Va va va? :huvet
 
Här i "Tajärp" har det inte kommit mer än några mm snö. Men jag lär väl få så jag tiger. :mad:
Men ni andra kan gärna behålla er snö där ni bor. Hehe... Skicka INTE hit den till mig! :D
Vill inte ha nån mer snö här nu. Har fått så det räcker och blir över ändå...

// Lena
 
Lilla_Tingeling skrev:
Här i "Tajärp" har det inte kommit mer än några mm snö. Men jag lär väl få så jag tiger. :mad:
Men ni andra kan gärna behålla er snö där ni bor. Hehe... Skicka INTE hit den till mig! :D
Vill inte ha nån mer snö här nu. Har fått så det räcker och blir över ändå...

// Lena


ja behåll den gärna :) nu regnar det med lite inslag av snö, vem är det som stulit vår vår?
 
kasjo skrev:
ja behåll den gärna :) nu regnar det med lite inslag av snö, vem är det som stulit vår vår?

Det undrar jag oxå. :va Det e definitivt inte jag som stulit den. För här har det varit ett jävla skitväder den senaste tiden. Det kom ca 1 dm snö tidigare i veckan.
Nu får det vara nog! Vill ha vår, sol och värme. NU!!! :tummenupp

// Lena som förvirrat letar efter våren
 
nån som saknar det här?

bara jag som saknar? :hihi

vaxholm2.jpg
 
ZXRMANNEN skrev:
Var detta nödvändigt :confused: :mad:

:huvet :huvet

Jag blir ju helt :kocko

kunde inte låta bli :tungan
blir inte riktigt klok av den här vintern som vägrar släppa taget. folk runtomkring mig börjar tröttna på mitt ständiga tjat om våren hehe (icke mcfolk)
 
Lilla_Tingeling skrev:
Det undrar jag oxå. :va Det e definitivt inte jag som stulit den. För här har det varit ett jävla skitväder den senaste tiden. Det kom ca 1 dm snö tidigare i veckan.
Nu får det vara nog! Vill ha vår, sol och värme. NU!!! :tummenupp

// Lena som förvirrat letar efter våren


letar du inte efter hoj också? :rolleyes:
 
Snöat två dagar här nu... Deprimerande är vad det är... men det kommer nog bara smälla till så e det sommar .. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top