10 cm snö

Snösituatonen här uppe är det lite si och så med nuförtiden.. Så jag har i pruncip skrinlagt planerna på skoter och börjar mer gå över på offroader och dubbdäck..

Helgardering lixom.. :banana

Bara å slita ihop lite stålars tills när fakturan kommer :huvet


Snö och halt är som vardag häruppe så ni får ha översende med att jag inte blir varken deprimerad eller chockad ;)
 
Nu får det fan vara nog. Var och torråkte pärlan igår där den står tryggt vinterförvarad. Att ha ett monster som står och blänker i all sin prakt utan att ens få rulla en meter på den är fan tortyr. Det gjorde mig glad hela dagen igår att den är så jävla schysst och att det nu inte är långt kvar tills man får ta ut henne på vägen och lyssna till skönsången.

Vaknar upp i morse - snö, snö och åter snö. Fan va B det här e, måste flytta till ett land där man kan åka året runt, det här är ju fan löjligt!

:huvet :huvet :huvet :huvet FRUSTRATION :huvet :huvet :huvet

Fan också//

Tarzan
 
Saxat från min vädergubbe (atl.nu) :Bugar
Våren gör alltså en första framstöt över Götaland nu i veckan och i början av nästa vecka blir det troligen även vårlikt i Svealand. Luften är då god för 5-10 plusgrader om solen är framme. Även Norrland får mildare, men den kalla vinterluften glider bara långsamt bort över Finland.
 
BMW R90s skrev:
Saxat från min vädergubbe (atl.nu) :Bugar
Våren gör alltså en första framstöt över Götaland nu i veckan och i början av nästa vecka blir det troligen även vårlikt i Svealand. Luften är då god för 5-10 plusgrader om solen är framme. Även Norrland får mildare, men den kalla vinterluften glider bara långsamt bort över Finland.
du är en ängel :pannkyss
 
BMW R90s skrev:
Saxat från min vädergubbe (atl.nu) :Bugar
Våren gör alltså en första framstöt över Götaland nu i veckan och i början av nästa vecka blir det troligen även vårlikt i Svealand. Luften är då god för 5-10 plusgrader om solen är framme. Även Norrland får mildare, men den kalla vinterluften glider bara långsamt bort över Finland.


Yes!! Det betyder att alla skall ut å tokgasa nästa vecka så kanske vi kan pressa upp tempen någon grad, om nu växthusgasen inte är en myt :D
 
Ähum... tog en lite tur ikväll... riktigt trevligt faktiskt... tänkte bara dela med mig av det, särskilt till våra vänner i norrland :yoparty
 
Här i Tierp har vi massor av snö. Och just nu är det rätt kallt oxå. -13.5 grader! :6surkart
Bara att bylta på sig en himla massa kläder när man ska ut till affären strax. *suck*

// Lena som fryser
 
Näe, nu är jag trött på all snö..vill ha sommar och sol!!
 
ListKid skrev:
Ähum... tog en lite tur ikväll... riktigt trevligt faktiskt... tänkte bara dela med mig av det, särskilt till våra vänner i norrland :yoparty

Brr det måste vara kallt som bara F :va . Här i Karlshamn så är det inte något hojväder alls! :huvet

Vi var i garaget igår o bara stog o glodde på våra hojar, samtidigt som vi svor åt vädergudarna. Innan var vi snälla o bad :Bugar om att få fint väder men nu har vi fan fått nog asså :mad:

Men det första April då blir det åka av o så ÄR DET BARA!
 
Florodoltarzan skrev:
Nu får det fan vara nog. Var och torråkte pärlan igår där den står tryggt vinterförvarad. Att ha ett monster som står och blänker i all sin prakt utan att ens få rulla en meter på den är fan tortyr. Det gjorde mig glad hela dagen igår att den är så jävla schysst och att det nu inte är långt kvar tills man får ta ut henne på vägen och lyssna till skönsången.

Vaknar upp i morse - snö, snö och åter snö. Fan va B det här e, måste flytta till ett land där man kan åka året runt, det här är ju fan löjligt!

:huvet :huvet :huvet :huvet FRUSTRATION :huvet :huvet :huvet

Fan också//

Tarzan

Föstår precis vad du menar.

Men här i Halmstad ska det regna ett par dagar nu, sen hoppas jag fan att det blir vaaaarmt!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top