08:ornas vardagssnack

Chezzers, det var så de sved i ögonen :gråta

No shit! "Fashion"sidan är god för ett par rediga fontänkräkningar...Och snubben är visst 53 bast, jag föredra definitivt våran form av ålderskris..Mer horsepower, mindre trikåer, typ..:D

No shit! "Fashion"sidan är god för ett par rediga fontänkräkningar...Och snubben är visst 53 bast, jag föredra definitivt våran form av ålderskris..Mer horsepower, mindre trikåer, typ..:D

Mindre trikåer vetifan?? Fast det ska vara skägget då....han förerdrar väl mer vadderade overalls munderingar, typ bäver??

Glömt bort??!! Du menar att du brukar vara där & hänga alltså? Dryga 9 mille som besökt sidan, hur många ggr har du förgyllt sidan med din närvaro då? :D

Hahahaha... 3-4 gånger någonting av de drygt 9 mille som varit där är jag. Som synes är han rätt "berömd".. men knappast för att han tas på allvar. Det länkas till hans bilder och site lite då och då när man vill visa upp ngn féer, Peter Pan eller men-in-tights-prylar lite här och där på nätet. :tummenupp

Men jösses alltså. Okej, han är inte manlig... (som om det skulle vara någon kvalité i sig) men han är fan så modig som vågar ha en sån site online publikt... RespecKt på ngt konstig vis :rolleyes:

Fy fan vad ni surrar nu igen. Tänkte köpa skinnställ men är lite osäker, vill inte att alla kexen ska få fuktskador på sina hojsadlar :)

Äh.. det är ju plast nu för tiden, vad gnyr du om. Bah.

Last edited:
Jag passar på att nämna att det faktiskt var JAG som tillverkade nämnda blommor. Jag är också porr då, right?

Det kändes snarast jäkligt oporrigt å tillbringa 2 kvällar med å klistra fast alla dekalerna du gjorde på Husa-aset ifråga.

Rena sommaren ute så bröt en helvetes förkylning ut under natten. :huvet

Ha det skoj där ute på vägarna, kan bara säga att jag är jäkligt avensjuk på er som får vara ute och köra. :ätapiller

jag tänkte ta mig en tur, nu så se upp i NT kommun nu ;)

Jag kom nyss hem från jobbet. Fy fan säger jag bara. +1 och snö. Ibland önskar man nästan att man hade bil.

Jag kom nyss hem från jobbet. Fy fan säger jag bara. +1 och snö. Ibland önskar man nästan att man hade bil.

"Rökfri satanist"!
haha, ja e gökfri satanist. inge göka för mej.

Hursom,
vädret är deprimerande, men nu bara måste jag ut på hojen i helgen, väder eller ej...
Har fuskat med bil till jobbet nästan hela veckan.

Vad har ni för er? Jag har fruktansvärt tråkigt.. Skulle vilja gå på bio, fick ju en gratisbiljett när jag slutade i Vreten, men det verkar inte gå några bra filmer ju.. :(

Lilla Mill

Vad har ni för er? Jag har fruktansvärt tråkigt.. Skulle vilja gå på bio, fick ju en gratisbiljett när jag slutade i Vreten, men det verkar inte gå några bra filmer ju.. :(

Hej Millan! Jag funderar också lite på bio men är lite mossig i kolan efter en härlig 23 mil tripp. Har fått lite rekommendationer att The 300 ska vara bra. Var ute med bla annat Macrabbit och vi tyckte lite synd om dig idag pga din avsaknad av hoj, Tjajta lite på Jon så kanske du kan sitta lite pall hos honom som subbstiut iallfall:pannkyss l.

Hej Millan! Jag funderar också lite på bio men är lite mossig i kolan efter en härlig 23 mil tripp. Har fått lite rekommendationer att The 300 ska vara bra. Var ute med bla annat Macrabbit och vi tyckte lite synd om dig idag pga din avsaknad av hoj, Tjajta lite på Jon så kanske du kan sitta lite pall hos honom som subbstiut iallfall:pannkyss l.

Saknar ni mig? :tuttar Jag saknar iaf er allihop! :pannkyss
Var det inte blåsigt idag där ute på vägarna? Det possitiva är ju att jag har haft tid att pula i trädgården nu iaf! Hehe.

Perfect stranger som har premiär nästa fredag verkar ganska ok. 300 är nog inget för mig! :)

Ska fråga Kaninen snällt nån dag! Tack för tipset.

Var det inte blåsigt idag där ute på vägarna? Det possitiva är ju att jag har haft tid att pula i trädgården nu iaf! Hehe.

Perfect stranger som har premiär nästa fredag verkar ganska ok. 300 är nog inget för mig! :)

Ska fråga Kaninen snällt nån dag! Tack för tipset.

Om du hittar en "nollställa kassan" knapp på jobbet om jag kommer dit för att tanka ska jag skjutsa dig så mycket du vill ;)

Klart du ska åka med i sommar, en röd hoj gör ju sig inte riktigt utan spätta har jag fått höra!

Lugn! vi kommer ihåg dig:) Du får väl fixa en gammal billig knarr och hänga på. Med tanke på din abstinens, så kan du nog ha kul på vad som helst, eller hur?

Du har rätt. Det var riktigt båsigt. När man körde ut ur skogen gungade det till rejält ibland. Det blev lite lägre fart än vanligt. Man fick anpassa spårvalet så att det fanns extra marginal till vägkanten

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...