Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kapten Blåskägg har farit fram som en virvelvind i den gamla skittråden. Jag stängde den för att styra över lokalåkar-babblet till den här forumdelen, inte för att tjejerna hade catfight i den. Jag roas av missämja och tjafs, KB gör det uppenbarligen inte.
Låter som ni gamlingar verkar få en tuff dag av nyktring imorgon, sj ska jag åka hoj.
Hoppas ni får en trevlig påskafton alla.![]()
Bah! Det går åt minst 30cl bara som frysskydd inför morgondagen...![]()
...en blommig Husa, DET är porr!
VAD händer imorrn då???
Jag passar på att nämna att det faktiskt var JAG som tillverkade nämnda blommor. Jag är också porr då, right?
Jag passar på att nämna att det faktiskt var JAG som tillverkade nämnda blommor. Jag är också porr då, right?
Du borde inte uppmuntra D1ce:s "gay for pay" tendenser...![]()
Jo tackGet in line!
-@
Är det DIN?? I'm shocked!
KLär dig fint!
Jag skulle behöva en ny laddning, tycker bestämt du skulle kunna leverera det till mig?
Har du någon form av mall kvar? Kan du göra det? Orkar du göra det? Vad behöver du för uppgifter av mig(färg storlek osv)?
Nej, det är inte brottom men gärna innan midsommar
-@
WTFSka du smycka Bröli med blomster
Tja, du kanske bli populärare bland damerna då
![]()
Jag jobbar hela påskenkanske kan någon ta en stänkare ÅT mig så bjuder jag igen när jag kliver av på måndag.
![]()
Tja, du kanske bli populärare bland damerna då
![]()
Jag kan pina i mig en skvätt Caol Ila för din räkning, om jag måste...![]()
Jag har bara kärringdricka att erbjuda, har öppnat en flaska Clay Station Viognier och sitter och smuttar på efter middagen. Whiskyn får pojkarna bjuda på, så'nt ger jag bara bort som present.Jag jobbar hela påskenkanske kan någon ta en stänkare ÅT mig så bjuder jag igen när jag kliver av på måndag.
Jag har bara kärringdricka att erbjuda, har öppnat en flaska Clay Station Viognier och sitter och smuttar på efter middagen. Whiskyn får pojkarna bjuda på, så'nt ger jag bara bort som present.
Doktorn, får lillen dricka sötsaker så här sent? Han kan väl inte sova om han får en sockerkick nu?!?![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |