08:ornas vardagssnack

Kapten Blåskägg har farit fram som en virvelvind i den gamla skittråden. Jag stängde den för att styra över lokalåkar-babblet till den här forumdelen, inte för att tjejerna hade catfight i den. Jag roas av missämja och tjafs, KB gör det uppenbarligen inte.

Det kan vara hur kul som helst men nu var det några som inte tyckte det :pannkyss

Stockholm visade sin bra sida idag!

Joggade, min bleka feta lekamen, helt ensam i hagaparken.
Fick sällskap av en hare och solen sken.
I stan är det knappt några människor ute och jag kunde korsa st.eriksgatan utan risk för liv och lem...

En härlig dag kort sagt!

VAD händer imorrn då???

OM man ska köra, och OM det är lika svalt som idag....mina fingrar knäpper fortfarande efter Sollentuna ToR idag...Jag måste fan skaffa lite mindre sommriga handskar..:djupfryst

Jag passar på att nämna att det faktiskt var JAG som tillverkade nämnda blommor. Jag är också porr då, right?

Du borde inte uppmuntra D1ce:s "gay for pay" tendenser...:D

Last edited:
Jag passar på att nämna att det faktiskt var JAG som tillverkade nämnda blommor. Jag är också porr då, right?

Jag skulle behöva en ny laddning, tycker bestämt du skulle kunna leverera det till mig?

Har du någon form av mall kvar? Kan du göra det? Orkar du göra det? Vad behöver du för uppgifter av mig(färg storlek osv)?

Nej, det är inte brottom men gärna innan midsommar :)

-@

Du borde inte uppmuntra D1ce:s "gay for pay" tendenser...:D

Är du rädd för lite bakverk?! :D

-@

Last edited:

Självklart är du porr Mattias, det trodde jag var självklart och onödigt att ens skriva?!? :pannkyss (iofs var det BLOMMORNA som var porriga, men... ja, vad gör man inte för att glädja andra?!?)

Min Husa står för övrigt här med helt "naken" (blå) plast, jag vill också ha blommor!!! Fast gärna i råååsa!!! :D Får jag? Får jag?!? *pliiiiiz*

Jag skulle behöva en ny laddning, tycker bestämt du skulle kunna leverera det till mig?

Har du någon form av mall kvar? Kan du göra det? Orkar du göra det? Vad behöver du för uppgifter av mig(färg storlek osv)?

Nej, det är inte brottom men gärna innan midsommar :)

-@

WTF :va Ska du smycka Bröli med blomster:) Tja, du kanske bli populärare bland damerna då:D

Jag jobbar hela påsken :( kanske kan någon ta en stänkare ÅT mig så bjuder jag igen när jag kliver av på måndag.

Last edited:
Jag kan pina i mig en skvätt Caol Ila för din räkning, om jag måste...;)

Jag får sympatilida lite med dig.

Caol Ila är bara FÖR jobbig att dricka.. ;)

Eller om jag ska fortsätta på min Lagavulin Distillers Edition som står här...

Eller jaa! En Auchentoschan som jag fått av en vän! Det var det åratal sen jag drack och den behöver nog återupptäckas!

Vad vill DU ha lillen (d1ce) ?
Hallonsoda?
;)

Jag jobbar hela påsken :( kanske kan någon ta en stänkare ÅT mig så bjuder jag igen när jag kliver av på måndag.
Jag har bara kärringdricka att erbjuda, har öppnat en flaska Clay Station Viognier och sitter och smuttar på efter middagen. Whiskyn får pojkarna bjuda på, så'nt ger jag bara bort som present. :tungan

Doktorn, får lillen dricka sötsaker så här sent? Han kan väl inte sova om han får en sockerkick nu?!?:va

Jag har bara kärringdricka att erbjuda, har öppnat en flaska Clay Station Viognier och sitter och smuttar på efter middagen. Whiskyn får pojkarna bjuda på, så'nt ger jag bara bort som present. :tungan

Doktorn, får lillen dricka sötsaker så här sent? Han kan väl inte sova om han får en sockerkick nu?!?:va

Tänkte jag inte på!! :skrämd

Men hans mamma har nog nattat honom och borstat tänderna åt en...så han behöver inte bli ledsen över att slippa ;)
Presenter är bra! :tummenupp Ska testa den nu...

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back