08:ornas vardagssnack

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Kapten Blåskägg har farit fram som en virvelvind i den gamla skittråden. Jag stängde den för att styra över lokalåkar-babblet till den här forumdelen, inte för att tjejerna hade catfight i den. Jag roas av missämja och tjafs, KB gör det uppenbarligen inte.

Det kan vara hur kul som helst men nu var det några som inte tyckte det :pannkyss
 

Falafelbabianen

Pessimist (Leg)
Gick med
9 Dec 2003
Ort
i en kartong på botten av en sjö
Hoj
Honda VFR 03
Stockholm visade sin bra sida idag!

Joggade, min bleka feta lekamen, helt ensam i hagaparken.
Fick sällskap av en hare och solen sken.
I stan är det knappt några människor ute och jag kunde korsa st.eriksgatan utan risk för liv och lem...

En härlig dag kort sagt!
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
VAD händer imorrn då???

OM man ska köra, och OM det är lika svalt som idag....mina fingrar knäpper fortfarande efter Sollentuna ToR idag...Jag måste fan skaffa lite mindre sommriga handskar..:djupfryst

Jag passar på att nämna att det faktiskt var JAG som tillverkade nämnda blommor. Jag är också porr då, right?

Du borde inte uppmuntra D1ce:s "gay for pay" tendenser...:D
 
Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Jag passar på att nämna att det faktiskt var JAG som tillverkade nämnda blommor. Jag är också porr då, right?

Jag skulle behöva en ny laddning, tycker bestämt du skulle kunna leverera det till mig?

Har du någon form av mall kvar? Kan du göra det? Orkar du göra det? Vad behöver du för uppgifter av mig(färg storlek osv)?

Nej, det är inte brottom men gärna innan midsommar :)

-@

Du borde inte uppmuntra D1ce:s "gay for pay" tendenser...:D

Är du rädd för lite bakverk?! :D

-@
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag passar på att nämna att det faktiskt var JAG som tillverkade nämnda blommor. Jag är också porr då, right?

Självklart är du porr Mattias, det trodde jag var självklart och onödigt att ens skriva?!? :pannkyss (iofs var det BLOMMORNA som var porriga, men... ja, vad gör man inte för att glädja andra?!?)

Min Husa står för övrigt här med helt "naken" (blå) plast, jag vill också ha blommor!!! Fast gärna i råååsa!!! :D Får jag? Får jag?!? *pliiiiiz*
 

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Jag skulle behöva en ny laddning, tycker bestämt du skulle kunna leverera det till mig?

Har du någon form av mall kvar? Kan du göra det? Orkar du göra det? Vad behöver du för uppgifter av mig(färg storlek osv)?

Nej, det är inte brottom men gärna innan midsommar :)


-@

WTF :va Ska du smycka Bröli med blomster:) Tja, du kanske bli populärare bland damerna då:D
 

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Jag jobbar hela påsken :( kanske kan någon ta en stänkare ÅT mig så bjuder jag igen när jag kliver av på måndag.
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Jag kan pina i mig en skvätt Caol Ila för din räkning, om jag måste...;)

Jag får sympatilida lite med dig.

Caol Ila är bara FÖR jobbig att dricka.. ;)

Eller om jag ska fortsätta på min Lagavulin Distillers Edition som står här...

Eller jaa! En Auchentoschan som jag fått av en vän! Det var det åratal sen jag drack och den behöver nog återupptäckas!


Vad vill DU ha lillen (d1ce) ?
Hallonsoda?
;)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag jobbar hela påsken :( kanske kan någon ta en stänkare ÅT mig så bjuder jag igen när jag kliver av på måndag.
Jag har bara kärringdricka att erbjuda, har öppnat en flaska Clay Station Viognier och sitter och smuttar på efter middagen. Whiskyn får pojkarna bjuda på, så'nt ger jag bara bort som present. :tungan

Doktorn, får lillen dricka sötsaker så här sent? Han kan väl inte sova om han får en sockerkick nu?!?:va
 

Dr.Bike

Guest
Jag har bara kärringdricka att erbjuda, har öppnat en flaska Clay Station Viognier och sitter och smuttar på efter middagen. Whiskyn får pojkarna bjuda på, så'nt ger jag bara bort som present. :tungan

Doktorn, får lillen dricka sötsaker så här sent? Han kan väl inte sova om han får en sockerkick nu?!?:va

Tänkte jag inte på!! :skrämd

Men hans mamma har nog nattat honom och borstat tänderna åt en...så han behöver inte bli ledsen över att slippa ;)
Presenter är bra! :tummenupp Ska testa den nu...
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top