08:a som bytt sida

Ja du får mosa pålite så det hörs....:D Du var inte ute å åkte igår, tror det var en Bumse jag mötte när jag skulle till Kungälv vid 11-tiden, i slutet/början på Romelandarakan?

I Lördags så for jag förbi vid strax efter 11 och tebax strax efter 1500.
Då kan det ha hörts lite bättre... :)

Stämmer, lördags var det....hade du inte gul reflexväst på dig? :tummenupp

Nog för att jag kör beemer, men gul väst är ett skällsord. Har ingen bogvisirshjälm heller... :)

Fö. så borde gula västar förbjudas i mctrafik, det vattnar ur varningsvärdet och när det väl gäller så kommer man inte att reagera pga alla överförsiktiga som till varje pris vill synas som om det hade hänt en olycka eller som om att dom jobbade på vägen...

Nog för att jag kör beemer, men gul väst är ett skällsord. Har ingen bogvisirshjälm heller... :)

Fö. så borde gula västar förbjudas i mctrafik, det vattnar ur varningsvärdet och när det väl gäller så kommer man inte att reagera pga alla överförsiktiga som till varje pris vill synas som om det hade hänt en olycka eller som om att dom jobbade på vägen...

:) :) ok bra...bogvisir, den ska jag komma ihåg :D

Håller med men visst börjar det bli vanligare? inte på r1piloter kanske men i Stockholm var det mycket neon i bilköerna i våras. Å på vv sitter det säkert någon kreativ byråkrat som tycker det är en smart ide att göra det obligatoriskt. Gärna tillsammans med effektbegränsning...:gnissla

Jag kör alltid med en knallgul jacka på mig så jag skall synas (om det regnar(regnjacka hihi)) Jag skall nog ut o åka lite idag efter jobbet med några jobbar polare bara nu vädret håller i sig o så skall vi nog dra till kinnekulle o kika på lördag men.Hyssta iväg ett sms eller ring 0737770599 om du e sugen blir rätt mycket körande nu. Bytte ju bort min husa mot 929,an förr ca 2 veckor sedan o har hunnit me lite mer än 200 mil =P

//Jocke

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...