08:a som bytt sida

Valkommen till framsidan! :tummenupp
...bor forovrigt ocksa i kungalv.

haha, det vore klockrent, då vet man var kaffet står o puttrar:)

har satt lilltjejen på att designa en på ett gammalt lakan :tummenupp :tummenupp Sväng förbi så får du testa nya espressomaskien :D den blinkar blått när den gör en latte...så jävla ghey :)

Tror det nästan är en förutsättning om man vill överleva Götet som 08a....:)

Ja Mölnlycke är inte fel, nära byn (flåt stan :D ) inte minst...dock är det inte mkt till salu tyvärr men en kåk i Skogen vore inte dumt. Tror det var visning i helgen i Djupedalsäng, är det ett ok område?

Det e ett kanon område...inte långt från mig faktiskt lycka till vill du ha kaffe så hojta bara till:D

tackar :) då har du också säkert dönat förbi huset på väg till lilla edet....har fortfarande hojen i Stockholm, man blir inte lite sugen av alla som drar förbi...men snart så...:gnissla :gnissla :yoparty

Tror det nästan är en förutsättning om man vill överleva Götet som 08a....:)

Ja Mölnlycke är inte fel, nära byn (flåt stan :D ) inte minst...dock är det inte mkt till salu tyvärr men en kåk i Skogen vore inte dumt. Tror det var visning i helgen i Djupedalsäng, är det ett ok område?

Det e ett kanon område...inte långt från mig faktiskt lycka till vill du ha kaffe så hojta bara till:D

Will do. Tack för inbjudan!
Hojåkare i närheten lyfter ju ett helt område...:)

Last edited:
Hehe jo där har man ju åkt ett par gånger om du ser en Helvit 929 så e det jag =P
O välkommen till Kungälvs trakten =P

Välkommen till Kungälvstrakten :tummenupp

Ser du en aprilia tuono så är det jag som är ute och tuffar :D

Välkommen!
Inte helt ovanligt att vi kör den vägen, det är en lagom kvällstur runt Backamo-Stenungsund och tillbaka till Kungälv.

Hojta till i Kungälvstråden om du vill ha guidening runt nejden!

Tack :) Ja jag såg det i k-älvtråden...blir det några gruppkörningar tro?

Välkommen!
Inte helt ovanligt att vi kör den vägen, det är en lagom kvällstur runt Backamo-Stenungsund och tillbaka till Kungälv.

Hojta till i Kungälvstråden om du vill ha guidening runt nejden!

Tack för det!

Will do...det kanske är några organiserade körningar på gång?

Välkommen till Kungälvstrakten :tummenupp

Ser du en aprilia tuono så är det jag som är ute och tuffar :D

man tackar och bockar :tummenupp

jamen dig har jag nog både sett och hört (på långt håll :D )...annars är en favorit en kille (tror jag) på en silverfärgad VFR 800...har mött honom ett par gånger med bilen, han står på riktigt ordentligt och håller spåret klockrent :D

Hehe jo där har man ju åkt ett par gånger om du ser en Helvit 929 så e det jag =P
O välkommen till Kungälvs trakten =P

Dig har jag defintivt sett (och hört)...lova att tuta nästa gång du passerar huset :tummenupp

Last edited:
Välkommen!
Vi är en av de 7 inom 1 km radie där det är fester
:yoparty
Trivs ypperligt här i Kyrkbyn/Bräcke

Mi-Ni & Jojoman

har satt lilltjejen på att designa en på ett gammalt lakan :tummenupp :tummenupp Sväng förbi så får du testa nya espressomaskien :D den blinkar blått när den gör en latte...så jävla ghey :)
hahahaha, bra där, se bara till att använda dom (R)etta färgerna: ):):)
passerar förövrigt din väg i morrn på väg till tjejens päron, espresso är kungligt, blått é flott vet du väl:D

Tack :)

jamen dig har jag nog både sett och hört (på långt håll :D )...annars är en favorit en kille (tror jag) på en silverfärgad VFR 800...har mött honom ett par gånger med bilen, han står på riktigt ordentligt och håller spåret klockrent :D

:tummenupp :D

Jo det tvivlar jag inte på att du hör mig... låter gött när man tuffar runt *skratt*
Måste ha missat VFR:n men ser nog honom snart också då jag också bor utmed vägen till Lilla Edet men mitt i Kungälv :) . Jag och gubben håller till i huset mitt emot Landströms glas och Kalles bilel... spana efter ett hus med ställning på gaveln mot Romelanda så hittar du till oss :tummenupp

Men nu får man passa sig när man kör mot Lilla Edet, snuten har ju stått där ett par gånger nu det senaste. Tror de ha varit utmed den vägen nu två helger i rad.

mellan Kungälv och Lilla Edet (vit enplansvilla med garage på höger sida precis efter en hyfsat skarp höger/smal vänster mellan två ladugårdsbyggnader, ca 500 m innan Torskogs Slott)

Körde förbi idag vid fyratiden, hördes jag? :)
Kanske inte bästa förutsättningarna, regn, så det var inte läge för några snabbare manövrar...

Välkommen!
Vi är en av de 7 inom 1 km radie där det är fester
:yoparty
Trivs ypperligt här i Kyrkbyn/Bräcke

Mi-Ni & Jojoman

Tackar. När är nästa fest då? :tummenupp :D

Körde förbi idag vid fyratiden, hördes jag? :)
Kanske inte bästa förutsättningarna, regn, så det var inte läge för några snabbare manövrar...

Ja det ven lite liksom....du kör väl inte med originalpipor? :D :D

Alltså, jag är inte känslig men fan va folk kör på den här vägen...vid 7-tiden försökte någon pellejöns slå hastighetsrekord...en svart budgetpimpad 320 wannabe M3 tog sats ända från Torskogs slott fram till böjen mellan ladorna...:gnissla då vill man ha koll på ungarna...

hahahaha, bra där, se bara till att använda dom (R)etta färgerna: ):):)
passerar förövrigt din väg i morrn på väg till tjejens päron, espresso är kungligt, blått é flott vet du väl:D

Välkommen in! :tummenupp

Last edited:
Tack :)

:tummenupp :D

Jo det tvivlar jag inte på att du hör mig... låter gött när man tuffar runt *skratt*
Måste ha missat VFR:n men ser nog honom snart också då jag också bor utmed vägen till Lilla Edet men mitt i Kungälv :) . Jag och gubben håller till i huset mitt emot Landströms glas och Kalles bilel... spana efter ett hus med ställning på gaveln mot Romelanda så hittar du till oss :tummenupp

Men nu får man passa sig när man kör mot Lilla Edet, snuten har ju stått där ett par gånger nu det senaste. Tror de ha varit utmed den vägen nu två helger i rad.

Twinnar SKA låta, det är ju liksom en del av grejen. :D

Ok tror jag vet var det är...ska kolla en extra gång när jag gör "byn"...:D

Allvarligt? Trodde de hade abdikerat överallt? Var står de då?:confused:

Ja det ven lite liksom....du kör väl inte med originalpipor? :D :D

Nae, nog är det öppet system alltid. :) Nästa gång kanske det är lite torrare, då kan man göra förbipassagen mer rättvisa... :)

Alltså, jag är inte känslig men fan va folk kör på den här vägen...vid 7-tiden försökte någon pellejöns slå hastighetsrekord...en svart budgetpimpad 320 wannabe M3 tog sats ända från Torskogs slott fram till böjen mellan ladorna...:gnissla då vill man ha koll på ungarna...

Ja vägen är lite för rak, då kommer bilarna och tror att dom är snabbast i stadas...

Twinnar SKA låta, det är ju liksom en del av grejen. :D

Ok tror jag vet var det är...ska kolla en extra gång när jag gör "byn"...:D

Allvarligt? Trodde de hade abdikerat överallt? Var står de då?:confused:

Klart ska twinnar låta :yoparty :yoparty

Japp bara att spana efter vårt hus... snart är det ingen ställning kvar heller :tummenupp
Konstaterade i lördags att man bor för nära vägen då abstinensen slår hårt när ett gäng hojar kör förbi och gasar :D

Sista gången stod de mellan Romalanda och Kungälv, men gången innan blev polaren tagen mellan Torskog och Romelanda.

Nae, nog är det öppet system alltid. :) Nästa gång kanske det är lite torrare, då kan man göra förbipassagen mer rättvisa... :) QUOTE]

Ja du får mosa pålite så det hörs....:D Du var inte ute å åkte igår, tror det var en Bumse jag mötte när jag skulle till Kungälv vid 11-tiden, i slutet/början på Romelandarakan?

Dig har jag defintivt sett (och hört)...lova att tuta nästa gång du passerar huset :tummenupp

hehe skall jag göra om jag kommer ihåg =P tror fan en guldfisk har bätre minne än mig. =P du får la haka på ut o åka ngn gång :tummenupp

Klart ska twinnar låta :yoparty :yoparty

Japp bara att spana efter vårt hus... snart är det ingen ställning kvar heller :tummenupp
Konstaterade i lördags att man bor för nära vägen då abstinensen slår hårt när ett gäng hojar kör förbi och gasar :D

Sista gången stod de mellan Romalanda och Kungälv, men gången innan blev polaren tagen mellan Torskog och Romelanda.

Var det gult sa du? Åkte förbi igår under en av dessa ääääändlösa husjakter men lyckades inte hitta kåken.

Förstår det...är grymt sugen själv, har inte rört hojen sedan jag körde ned den förra helgen.

Aj fan...då får man se upp så. Vet att de står ibland på 50 rakan i in till Edet :gnissla

hehe skall jag göra om jag kommer ihåg =P tror fan en guldfisk har bätre minne än mig. =P du får la haka på ut o åka ngn gång :tummenupp

vore kanonkul...har inte rört hojen sen jag körde ner den förra helgen. Men det kanske är på gång någon gemensam styrning i Kungälv? Det verkar ju inte saknas hojåkare..

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...