04 R1 - Nylackerad

Skit i hojen! Jag vill veta mer om den dunderfeta Swiften i bakgrunden, lackades den samtidigt?

taskig färgkombination.. :rolleyes:

men jag e glad om du e glad swedie! :kär

Blev ju bra det där!

MEN vad har hänt i det vita fältet över bakljuset? Det ser lite knaggligt ut på kort #2

Alicia skrev:
Är inte det bara smuts sen vi var ute å åkte?
de där knaggliga var inte där förut
jag vet inte ens vad tjoff(ck)isen pratar om. Han är bara avundsjuk! Jag sfär! En sketen gammal R1 har inget på 04an. :tungan

Eller kanske det var din karatekick på sidan av hojen när du steg av som gjorde det ;) närå... ingen fara. Klarlacken verkar relativt hård faktiskt så den ska klara sånt.

Swedie skrev:
jag vet inte ens vad tjoff(ck)isen pratar om. Han är bara avundsjuk! Jag sfär! En sketen gammal R1 har inget på 04an. :tungan

Eller kanske det var din karatekick på sidan av hojen när du steg av som gjorde det ;) närå... ingen fara. Klarlacken verkar relativt hård faktiskt så den ska klara sånt.

Jag kickade inte alls din hoj... försök inte...

Nej, det är nya Leo Vinco-slipons. Passar definivt inte på tidigare årsmodeller av R1an om du nu inte göra en enorm ombyggnad av den. Jag har en extra 04 R1 baksving ... även ett system till. Men jag säljer inte. Ska bygga en hoj till. :hihi

daaaamn! :D

fyyyyy faaaan vad feeeet!!!! :yoparty

tror du tomten kan komma förbi med en sån om man ber lite snällt? :Bugar :tomten

btw, måste ju komma med lite kommentarer...

STILREN hojj, lack å allt... precis som det ska vara!!!! :tummenupp

dock en fråga, är svingen sådär ful på alla R-serier av 04 å frammåt lr?

varför gåre ner en extra böjd under? ser inte alls bra ut! :hihi :rolleyes:

Annars får den snyggaste gjorda hojjen på länge, ser ut som baken är från ducce, å dom har snyggast arslen på gamla hojjarna, å sen snygg framdel efter som det är R-serien, nej den där var riktigt speciell...

Sjysst jobb swedie! :yoparty

Snygg lackering, grymt snygg men..
:skrämd passagerarfotpinnar
:skrämd passagerarsits
:skrämd blinkers fram
:skrämd pinnarna sitter kvar under fotpinnarna, de väger och tar i

Väldigt snygg!

Blev du inspirerad av Dántins Yamaha M1 2003 i Moto GP?
:tummenupp

Fy fan va fin :) Den är så fin så jag kommer med största sannolikhet att lacka min skoterhuv i typ samma dekor/färger :D

skoteridioten skrev:
Fy fan va fin :) Den är så fin så jag kommer med största sannolikhet att lacka min skoterhuv i typ samma dekor/färger :D
Jaha, då var det bara att börja slipa Swedie... :D

Swedie skrev:

Lillskiten moppsar!?!!? :lol

Kanske bara va skit jag såg.. Det såg ut som knottror eller nått

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC