04 R1 - Nylackerad

Mycket fint.
Hatar dig dock Swedie.
Svensk avundsjuka tror jag det kallas ;)

Oj vad du kommer få tvätt fälgar nu.

För hålla vita fina fick jag tvätta mina efter varje körning

Snyggt och är du helt säker på att Ravis inte smygit in lite rosa på hojen (hej Ravis ;) )

Jäkligt fin får jag säga!!

luktar dom illa fortfarande?? :hihi

nej uch jag bara skojar! grattis tilll en helfin hoj!

EDIT: Jag kollade på andra bilden... så jag undrade lite vafan det var för stora blinkers du körde med.... och jag som tyckte mina orginal var stora....men så kollade ja på dom andra bilderna med och upptäckte att du hade små små blinkers.... :hihi

Last edited:
Ähumm nä det blev inte så snygt enligt min smak! Jag hade valt en annan färgsättning. Hojen i sig är jysst som faan. Men Men smaken är som baken! Och huvudsaken är att Du är nöjd. Åhh faan vad jag é negativ!!

JB

Swedie skrev:
Tack till Ravetrancer för att OK jobb med lackeringen. Blev iaf snyggt tycker jag allt :)

Kanon snyggt! :tummenupp
Ändå så är jag inte så mycket för japanare :)

En åsikt bara; skulle inte dekalen bli snyggare i vitt då övriga detaljer är vita ?

/Jonathan

Ska jag va först med att säga att ja inte tyckte den va snygg.. ok, men inte snygg.. det vita skulle ha varit svart! :fakta

Slå mej inte swedie :rolleyes:

Edit: Eftersom jag tar sån tid på mej att skriva så hann Jas före mej med det negativa beskedet...

Last edited:
Kul att de flesta gillar den! Idag ska den startas upp för en liten testkörning kanske. :)

Jas-95 skrev:
Ähumm nä det blev inte så snygt enligt min smak! Jag hade valt en annan färgsättning. Hojen i sig är jysst som faan. Men Men smaken är som baken! Och huvudsaken är att Du är nöjd. Åhh faan vad jag é negativ!!

JB
kan skriva på ,på det..men som sagt smaken är ju som baken...full av skit...

grymt snygg! men förstör den inte med klottriga klistermärken, snälla! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Ser ganska bra ut.. Den vita linjen på toppkåpan gör ju att den ser hyfsat aggresiv ut i backspegeln på bilarna framför... :tummenupp

Kanske skulle det till lite vitt på framskärmen också.. Bara för att accentuera att den är omlackerad. :)

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back