🏍HjĂ€lp mig dammsuga marknaden😉

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
✅ Har haft "ruskigt" dĂ„ligt med stĂ„lar senaste Ă„ret pga orsaker och förra Ă„ret fick jag lĂ„na en hoj som "fodervĂ€rd" Ă„t en kvinna i min grupp. Men nu lite förĂ€ndrade förutsĂ€ttningar😀

⚠SĂ„ ett uppdrag till er! Hitta en hoj för runt 35K och inte en typ "R" hoj eller "aphĂ€ng"🏍 Ryggen pallar inte sĂ„nt. GĂ€rna insprutning och frĂ„n 600-1200 kubik. Behöver inte vara en röd/svart Suka!😉 Jo, fick en "liten" tidig födelsedagspresent av mina pĂ€ron (lite förskott pĂ„ arvet)đŸ„° som vet att detta Ă€r mitt livđŸ„ł Tack för hjĂ€lpen i förhand och bomba hĂ€r med vad ni finner🙏 Ingen jĂ€klar anamma hoj behövs idag, utan en hoj som Ă€r billig i drift, för att göra event med och trĂ€ffa hĂ€rliga hojĂ„kare INNAN det Ă€r dags för mig det pĂ„ bilden😎

FB_IMG_1691780572092.jpg

..Eller den hĂ€r. Varför Ă€r den sĂ€llsynt och unik? Vad Ă€r det för nĂ„got egentligen

Bifogat

• A905CC4D-91EF-4546-944E-44826F31E0CC.png
    A905CC4D-91EF-4546-944E-44826F31E0CC.png
    7.2 MB · Visningar: 91
KĂ€nner jag Peter rĂ€tt sĂ„ lĂ€gger han mĂ„nga mil, dĂ„ Ă€r nog inte den ovan den mest bekvĂ€ma/lĂ€mpliga 😁

✅ Ge mig flera alternativ. Och ja, vill ha en hoj som jag kan lita pĂ„ billig i drift dĂ„ jag nu fĂ„tt en möjlighet att köpa en med smĂ„ medel iofs jĂ€mfört med tidigare...

⚠ Vill samtidigt tacka er för engagemang och sĂ„ glad att ni tar er tid söka/hjĂ€lpa mig med dettađŸ„° NĂ€r vĂ€l hojen jag önskar för en "liten" peng i sammanhanget sĂ„ lĂ€r jag hugga. Tack och trevlig helg tillönskas er...

Screenshot_20210728-160345_Facebook.jpg

Har Àgt bÄde GSR 600 samt Bandit 1250, ska man ha roligt Àr GSR 600 svÄrslagen för pengarna. Vetefan om man fÄr en vettig Bandit 1250 för 35? NÄvÀl, skulle jag vÀlja idag sÄ blir det en GSR 600 alla gÄnger. Lite av en doldis. Banditen Àr fin men kÀnns lite som en volvo 240, bra brukshoj men inget man kliver upp en söndag om bombar roslagsvÀgar med.

Köp min VTR nyservad med nytt drivpaket o nya svĂ„lar för 25”, lĂ€gg resten pĂ„ soppa :tummenupp

Mitt sidointresse Ă€r att dammsuga marknaden 😃
jag pm:ar dig nÀr jag hittar nÄt intressant

Nyheter
Tierp Arena vÀrd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger frÄn hela vÀrlden möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu Àr det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomÀtare pÄ marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey