”Vi punkterar de vanligaste myterna om invandringen”

En viss del elfel/byggslarv
En viss del grannar som tänder eld på kåkarna innan dom fylls med boenden.

Men en sak som har slagit mig är, vad händer när man har bergat ett lukrativt kontrakt på boende, snabbrenoverat lite och försäkrat upp kåken, och sen brinner den upp?
Är man försäkrad mot inkomstbortfall?

Var det inte på någon ort grannarna gick ihop och startade gigantisk grisfarm på tre sidor runt det blivande asylsboendet?

Här uppe har då minst tre boenden tänts på inifrån, det är ju extra farligt eftersom det första dom boende gör är att koppla ur/tejpa över brandvarnarna inne på rummen så att dom kan röka inomhus, elda rökelse, eller laga mat på rummen

Vaddå, det är ju så här dom ser ut flyktingarna som kommer:
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/smaland/nada-fick-chansen-genom-landstingets-snabbspar

Unga, blonda, välutbildade kvinnor, som bara rusar in på Arbetsförmedlingen och får jobb direkt.

I alla fall om man ska tro Partiet och Sanningsministeriet.

Sen läste jag kommentar till just det där propagandainlägget där en person erbjöd sig att gräva fram 10 grovt kriminella skäggiga unga män för varje barnmorska dom hittar i flyktingströmmen, tror ni SVT skulle publicera resultatet?

Vaddå, det är ju så här dom ser ut flyktingarna som kommer:
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/smaland/nada-fick-chansen-genom-landstingets-snabbspar

Unga, blonda, välutbildade kvinnor, som bara rusar in på Arbetsförmedlingen och får jobb direkt.

I alla fall om man ska tro Partiet och Sanningsministeriet.

Sen läste jag kommentar till just det där propagandainlägget där en person erbjöd sig att gräva fram 10 grovt kriminella skäggiga unga män för varje barnmorska dom hittar i flyktingströmmen, tror ni SVT skulle publicera resultatet?

Utmärkt sätt att fortsätta hålla nere lönerna för vårdpersonal.
Varför anställa någon som vill ha en lön som motiverar en högskoleutbildning när man kan dela ut licenser till de som säger att de har en vårdutbildning..

Vad är härnäst. Könsseparerade offentliga platser? Niqab åt alla kvinnor?

Alltid, alltid, alltid är det samhället som ska anpassas efter förövarna. Fyfan.

Jag trodde att man inte skulle skylla sexuella förövares gärningar på uppträdande och klädsel hos offret.

Men tiderna förändras tydligen, åt fel håll.:huvet

- - - Updated - - -

Nicht verstehen!

Se till att plugga dårå!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden