årets Förtsa Mc Tur igår

stesse

stesse
Gick med
16 Feb 2004
Hoj
SUZUKI GSX 750 ES
KUNDE INTE HÅLLA MIG NYTT SKINNSTÄLL OCH TORR ASFALT 12 GRADER I SOLEN I VÄSTERÅS VAR TVUNGEN ATT SKOTTA BORT SNÖN UTANFÖR GARAGET OCH UT O PROV ÅKA LITE TILL KOMPISENS JOBB SA HEJ SEN HEM IGEN BARA FÖR ATT RETAS LITE :banana :banana :lol :yoparty

stesse skrev:
KUNDE INTE HÅLLA MIG NYTT SKINNSTÄLL OCH TORR ASFALT 12 GRADER I SOLEN I VÄSTERÅS VAR TVUNGEN ATT SKOTTA BORT SNÖN UTANFÖR GARAGET OCH UT O PROV ÅKA LITE TILL KOMPISENS JOBB SA HEJ SEN HEM IGEN BARA FÖR ATT RETAS LITE :banana :banana :lol :yoparty

Jag hämtade en ny cykel igår och körde den 3,2 mil till mitt jobb.... fast det var väl halt kan jag medge..... och det var en cykel som gick att köra på lite sladd XT660R... :)

Drog en repa runt torget på Gullmarsplan redan i Tisdags kväll när jag varmkörde pärlan. De var gött!! :banana

körde hem hojen från jobbet på nyårsdagen, mycket snö :D
längtar riktigt till våren!! :squid

Last edited:
Mmm, mumsigt varmt i VÅS i går, definitiva vårkänslor :yoparty.
Grrrrymt sugen på att lufta pärlan :hihi

Jag blir grön av avund!!!

20051017011637036_big.jpg

Stesse skrev:
KUNDE INTE HÅLLA MIG NYTT SKINNSTÄLL OCH TORR ASFALT 12 GRADER I SOLEN I VÄSTERÅS VAR TVUNGEN ATT SKOTTA BORT SNÖN UTANFÖR GARAGET OCH UT O PROV ÅKA LITE TILL KOMPISENS JOBB SA HEJ SEN HEM IGEN BARA FÖR ATT RETAS LITE
Thunell skrev:
har din capslock fastnat ? ;)

Mvh

Har punktknappen försvunnit ?

stesse skrev:

Hur kan det va snö om det är 12 grader :va ?

Körde hela 50 meter i Garaget på svenska mässan förra onsdagen va lite små halt i snöslasket :D :D

farsan stod typ och skrek SKA DU HA SÖNDER HOJEN INNAN VI HAR STÄLLT UT DEN UNG JÄVEL

Jag vill oxå ut och åka...
Synd vädret är som det är här i malmö

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey