åkt hoj idag

Jag ska fan packa väskan och flytta. Någon som ska med?
Jevla helvete, först teasar Sverige mig med sol och fan plusgrader. Sen så på en timme så får vi snöstorm.

:mad:

Last edited:
när kommer ni att ställa på era hojar??
jag är riktigt sugen på att köra med de är fortfarande för kallt tycker jag plus att hojen står varmt här i stora rummet :D

Jag ska ut o köra motard idag om jag får min kopplingsslang! har vart ute o provat 2 korta svängar men jobbigt att komma igång om man måste stanna utan koppling! :P

jajjemen, blev en tur igår, till och från besiktningen. Hade ju väldigt svårt att hitta ditt så de blev en liten omväg på ett par mil, hehe. gick igenom u.a ska tilläggas, nu e de bara att gazza!

Har lite panikångest över att jag lämnade in hojen på trimmning så sent, måste vänta x antal veckor till innan jag kan dämpa abstinensen :gnissla

Men jag är glad för er skull :D

Ok ok.. gött vissa verkar ha det.. Själv har man jouren nu så kan inte ens ha en tanke på att åka båge.. Svårt att svara och anteckna när man kör mc..

Tog en tur med Busan idag vid lunch, kallt som f*n men kul! :tummenupp

Nu är klockan 20.45 och jag skall nog gå ut och skotta, dj*vla väder som kommit hit. Pohlmans efterträdare lovade ju finväder i helgen!!! :huvet

när kommer ni att ställa på era hojar??
jag är riktigt sugen på att köra med de är fortfarande för kallt tycker jag plus att hojen står varmt här i stora rummet :D

Du bor 6 mil längre söderut än jag gör och jag har redan kört 36 mil. Ställ på, försäkra och bli fattig men nöjd!

/D

Körde hem cykeln från service idag nu är det bara att vänta in lite mer värme i luften än idag, skulle visst bli 5-10 grader häromkring på tisdag.:tummenupp

-11,7 just nu, var -3,2 och strålande sol i em. Har bara sett grannen ute i skoterspåret med offroddaren den här veckan :)

Drog en repa med lillebrorsans Cr 85:a på allmänningen :D

Blev en tur idag igen! Satan va kallt det blir om fingrarna efter ett tag :D Men ack så roligt att vara ute igen. Blir ett par stopp då man lägger vantarna på blåset som ovanstående sa.
Passar på att fråga här nu när det börjar komma ut lite folk ^^
Någon från Karlskrona som har börjat köra? Är så förbannat trist att ligga och bränna runt själv :P

Hoppas på någon runda i veckan som kommer :yoparty

Jag va ute o körde flera mil i dag! lite kallt i höga farter men vem fan bryr sig de e ju gott att köra hoj igen.:tummenupp

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing