åkning 30/5 ???

pEth

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
såld
blir det nått hoj åka imorgon lördag ??

ja e sugen som fan :D

var det kul på gälleråsen idag, dom som va där?
ville oxo åka men det var fullt när ja kollade :rolleyes:

jag räknar med att åka på lördag.

jag hade jäkligt roligt idag på gälleråsen men tyvärr så kör en del i långsamma gruppen så sakta att motorbroms är det enda som behövs före en kurva... sen drar de på som fan på rakan så man inte kommer om. 3:e passet hade jag helt fritt och då gick det mycket bättre

ska jag lägga upp lite tider från dagens körning? om ja så säg till, jag har alla lagrade i uret :tummenupp

mina tider från pass tre vore kul att se men då hade du redan åkt hem... pass 1 och 2 är inte så intressanta eftersom det gick lite väl sakta...

vad körde mario på? 1:21 eller? inte illa för att vara en gammal gubbe som kör en sån där crossgrej :D

Jag och Erik kunde ju tyvärr inte lägga några bra tider förrens i 3:e passet...
Men då uppskattar jag dem till ca 1.03.74 :D

(Får jag gelehallon nu? :rolleyes: )

blom skrev:
imorgon är det fredag :D men på lördag blir det åka :tummenupp

haha imorn fredag!!! :D vet inte vad ja tänkte med :crash måste va för man e ledig idag så det känns som att det e lördag imorn :)
härligt då blir det åka i övermorn då :tummenupp :D
va där förra lördan men det va ingen där :(

Ni som åkte hem missade när Mario började förnedra sporthojförarna i snabba gruppen. :bow :bow :bow
Vad sägs om detta: Kille på kraschkåpförsedd R1 (R6?) gasar som en tok genom depå-kurvan, värsta nerlägget och ser ut som Rossi*2...
Då kommer Mario och bara blåser om på utsidan... :tummenupp :rock
Så jävla coolt gjort.

blom skrev:
ska jag lägga upp lite tider från dagens körning? om ja så säg till, jag har alla lagrade i uret :tummenupp

ääh... har bara kört på gälleråsen i spöregn en gång så tiderna säger inte mig så mycke, men nån annan kanske e intresserad...
tack ändå

pEth skrev:
haha imorn fredag!!! :D vet inte vad ja tänkte med :crash måste va för man e ledig idag så det känns som att det e lördag imorn :)
härligt då blir det åka i övermorn då :tummenupp :D
va där förra lördan men det va ingen där :(
förra lördagen så var det race i sviesta så flertalet var där...

bor du i vivalla? tycker jag ser din hoj där ofta som fan

*/ ?>
Back