åka lite 8/9 (Lördag)

Ni verkar haft kul, får försöka vara ledig nästa gång.:huvet
 
fan att man var tvungen att jobba i lördags, ser ju lätt ut som årets bästa körning, största jag vart på i år va me Stenungsunds-klubben, då var vi 11 sporthojar.
måste få ihop en härlig trestads-körning till i år. Då lovar jag att se till att få ledigt o dessutom försöka ragga me mig stenungsundskillarna.
de e trotts allt en av få klubbar som verkligen håller igång me samåkningar o annat här i trakterna. som nån annan nämde tidigare här i tråden, att 20 pers på en samåkning e jävligt bra men finns ju så in i helvete mycket fler aktiva sporthojs snubbar o snubbor här i trakterna.
borde lätt kunna få ihop över 30 pers.

nån mer som e sugen på en storkörning till?
va sägs om redan nu på lör den 15e?
körning kustvägen till strömstad?
samling vid monalisas kl 10?

1.Madroman
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
 
Last edited:
Tack så mycket för turen :tummenupp

Slänger upp mina bilder imorn!
 
nån mer som e sugen på en storkörning till?
va sägs om redan nu på lör den 15e?
körning kustvägen till strömstad?
samling vid monalisas kl 10?

1.Madroman
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

1.Madroman
2.Faster PRELIMINÄRT
3.
4.
5.
6.
7.
8.
 
Lite bilder ifrån lördagens långfärd :)

1. Samling GBG.
2. Samling U-A
3. Hedekas tror jag
4-6. Svarteborg
 

Bifogat

  • Samling_gbg.JPG
    Samling_gbg.JPG
    116.1 KB · Visningar: 61
  • Samling_U-A.JPG
    Samling_U-A.JPG
    84.5 KB · Visningar: 55
  • Hedekas.JPG
    Hedekas.JPG
    106.8 KB · Visningar: 61
  • Svarteborg02.JPG
    Svarteborg02.JPG
    99.5 KB · Visningar: 55
  • Svarteborg03.JPG
    Svarteborg03.JPG
    117.3 KB · Visningar: 68
  • Svarteborg04.JPG
    Svarteborg04.JPG
    126.9 KB · Visningar: 63
..lite fler

1-2. Pizzerian i Strömstad
3-4. Väntan på Lysekilsfärjan
 

Bifogat

  • Lysekilsfärjan01.JPG
    Lysekilsfärjan01.JPG
    118.9 KB · Visningar: 57
  • Strömstad03.JPG
    Strömstad03.JPG
    129.3 KB · Visningar: 64
  • Strömstad02.JPG
    Strömstad02.JPG
    109.4 KB · Visningar: 51
  • Lysekilsfärjan02.JPG
    Lysekilsfärjan02.JPG
    135.2 KB · Visningar: 81
fan att man var tvungen att jobba i lördags, ser ju lätt ut som årets bästa körning, största jag vart på i år va me Stenungsunds-klubben, då var vi 11 sporthojar.
måste få ihop en härlig trestads-körning till i år. Då lovar jag att se till att få ledigt o dessutom försöka ragga me mig stenungsundskillarna.
de e trotts allt en av få klubbar som verkligen håller igång me samåkningar o annat här i trakterna. som nån annan nämde tidigare här i tråden, att 20 pers på en samåkning e jävligt bra men finns ju så in i helvete mycket fler aktiva sporthojs snubbar o snubbor här i trakterna.
borte lätt kunna få ihop över 30 pers.

nån mer som e sugen på en storkörning till?
va sägs om redan nu på lör den 15e?
körning kustvägen till strömstad?
samling vid monalisas kl 10?

1.Madroman
2.Elias
3.
4.
5.
6.
7.
8
 
Såg ni inte den fräcka uppkörningskillen när ni var vid ok/q8?
Man blev ju inte lite extra sugen när man ska övningsköra när det står 15 sporthojjkillar och startar sina hojjar när jag tankar ;)
 
Lite bilder från mig:
 

Bifogat

  • Photo-0100.jpg
    Photo-0100.jpg
    118.5 KB · Visningar: 64
  • Photo-0105.jpg
    Photo-0105.jpg
    128.1 KB · Visningar: 53
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top