åka en klassiker

Jag körde den vägen med bil o husvagn för några år sedan (måste fått solen i ögat när jag åkte förbi förbudskylten). :)
Sedan åkte jag hem, sålde husvagnen och köpte hoj istället, funkar mkt. bättre på krokiga vägar. :D

Grelber skrev:
Jag körde den vägen med bil o husvagn för några år sedan (måste fått solen i ögat när jag åkte förbi förbudskylten). :)
Sedan åkte jag hem, sålde husvagnen och köpte hoj istället, funkar mkt. bättre på krokiga vägar. :D
ja en sån där knullburk är inte mycket att ha om man är ute efter körglädje.

crashtestdummy skrev:
ja en sån där knullburk är inte mycket att ha om man är ute efter körglädje.

Nej för att inte tala om i skogen, åka traktorvägar det var nästan omöjligt. :D

crashtestdummy skrev:
du vet om att sajten du skiver på heter SPORTHOJ.com :fatta! vi är rädda för grus och lera, grus är belsebubs verk.
Såja såja... Lugn och fin nu. :pannkyss
Jag har kört med Grelber och han sa "Det är ju riktigt kul när man ligger på lite"
Efter ett parti krokig asfaltsväg.

Så det kan nog bli en fin gatåkare av honom också en dag. :tummenupp

crashtestdummy skrev:
jag har en kusin som bor mitt uti storskogen utanför Bengtsfors... jag ska kolla med honom vart denna väg kan tänkas vara... annars finns det en mycket fin sträcka förbi där han bor... det brukar vara lite av Ile of Man där ibland... :tummenupp

Vi kan nog ordna en tripp någon helg framöver... då kan vi nog ordna så vi får fixa lite käk i hans trägård oxå... :) minst...

anol70 skrev:
jag har en kusin som bor mitt uti storskogen utanför Bengtsfors... jag ska kolla med honom vart denna väg kan tänkas vara... annars finns det en mycket fin sträcka förbi där han bor... det brukar vara lite av Ile of Man där ibland... :tummenupp

Vi kan nog ordna en tripp någon helg framöver... då kan vi nog ordna så vi får fixa lite käk i hans trägård oxå... :) minst...
SWEET DUDE :fyllisar :fyllisar

crashtestdummy skrev:
läste på tråden att de var på gång att åka någon helg i Juni... det kan vara intressant... alternativet är att vi ordnar något själva... jag gillar inte när det blir för mycket folk... det är altid något :kocko som ska "briljera" och det brukar inte alltid sluta bra... :brinnerup

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...