crashtestdummy
Ompa ompa.
jag vill..vill någon mer? kanske en heldagstur?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=79681

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du är på alltsåblom skrev:vill man väl alltid göra![]()
ja en sån där knullburk är inte mycket att ha om man är ute efter körglädje.Grelber skrev:Jag körde den vägen med bil o husvagn för några år sedan (måste fått solen i ögat när jag åkte förbi förbudskylten).![]()
Sedan åkte jag hem, sålde husvagnen och köpte hoj istället, funkar mkt. bättre på krokiga vägar.![]()
crashtestdummy skrev:ja en sån där knullburk är inte mycket att ha om man är ute efter körglädje.
du vet om att sajten du skiver på heter SPORTHOJ.comGrelber skrev:Nej för att inte tala om i skogen, åka traktorvägar det var nästan omöjligt.![]()
Såja såja... Lugn och fin nu.crashtestdummy skrev:du vet om att sajten du skiver på heter SPORTHOJ.comvi är rädda för grus och lera, grus är belsebubs verk.
kanske det kanskecrashtestdummy skrev:du är på alltså![]()
härligt, föresten såg du bilden jag la in på dig i valborgstråden?blom skrev:kanske det kanske![]()
är du fullcrashtestdummy skrev:härligt, föresten såg du bilden jag la in på dig i valborgstråden?
![]()
I wishblom skrev:är du full![]()
jag vill aldrig mer bli full käner jag nu.. fast det blir nog bätre till helgencrashtestdummy skrev:I wish![]()
jag har en kusin som bor mitt uti storskogen utanför Bengtsfors... jag ska kolla med honom vart denna väg kan tänkas vara... annars finns det en mycket fin sträcka förbi där han bor... det brukar vara lite av Ile of Man där ibland...crashtestdummy skrev:jag vill..vill någon mer? kanske en heldagstur?
SWEET DUDEanol70 skrev:jag har en kusin som bor mitt uti storskogen utanför Bengtsfors... jag ska kolla med honom vart denna väg kan tänkas vara... annars finns det en mycket fin sträcka förbi där han bor... det brukar vara lite av Ile of Man där ibland...
Vi kan nog ordna en tripp någon helg framöver... då kan vi nog ordna så vi får fixa lite käk i hans trägård oxå...minst...
läste på tråden att de var på gång att åka någon helg i Juni... det kan vara intressant... alternativet är att vi ordnar något själva... jag gillar inte när det blir för mycket folk... det är altid något :kocko som ska "briljera" och det brukar inte alltid sluta bra...crashtestdummy skrev:jag vill..vill någon mer? kanske en heldagstur?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT