åååååånej! *sälja-mc-ångest*

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
lill-ninjan försvinner antagligen i morgon. det gick lite snabbt. hade inte riktigt tänkt mig det när jag la ut annonsen på blocket igår kväll.

nudå?

jag ska erkänna att jag hade tröttnat lite på lill-ninjan. har kört alldeles för lite på sista tiden, så det var väl dax. men plötsligt, när jag ska sälja den, så vill jag inte vara utan hoj. inte utan min lill-ninja.

jag och lill-ninjan var ute på lite idiot-körning och hade separationsångest för oss själva. ååååååhhhhh. hur ska jag klara mig, kanske i flera veckor, utan hoj? FAN JAG DÖR JU!!!

GE MIG EN MELLANREGGAD MC NU FÖRFAN!!!! :6surkart

Så det var din compaktbåge jag såg på blocket igår.

anja skrev:
jasså, det var du som ringde och bjöd 10 tusen för den i morse. :rolleyes:

Jag :confused: Knappast. Skulle aldrig våga att ringa och ge ett bud. Är på tok för feg för sådant så jag betalar det som står i annonsen.
Har i och för sig sådan telefonskräck så jag vill inte ringa någon över huvud taget egentligen.

Tillbaka till ämnet nu då. Får man fråga vad damen går och suktar efter i hojväg?

Sergeant skrev:
Du också :confused: . Jag hatar telefoner :(

Anja: Blir det en gammelgixxer nu?

:hej

telefonskräcksklubben? får jag också vara med?

nä, ingen gammelgixxer. för tung och för klumpig för någon som väger 45 kg. :fakta

men en halv-retro cbr eller en rf (dom är billiga och gula) eller nåt annat lagom stort, kanske. om inte mamma hinner döda mig innan jag bestämt mig för nåt.

anja skrev:

nä, ingen gammelgixxer. för tung och för klumpig för någon som väger 45 kg. :fakta

men en halv-retro cbr eller en rf (dom är billiga och gula) eller nåt annat lagom stort, kanske. om inte mamma hinner döda mig innan jag bestämt mig för nåt.

En RÖD Rf600 vore ju inte helt fel :tummenupp .

Men säg ingenting till mamma.
Jag glömde mig och råkade berätta att jag legat i 250km/h på väg till mamma. Det tog hon inte så bra :(

Lycka till och välkommen i klubben :hej

Hatar också telefon. Har aldrig ägt en mobil, funderar tom från och till att göra mig av med min vanliga telefon...

Men pruta har jag inga problem med. Skulle aldrig kunna vara nöjd med ett köp, vad det än är över 10k, där jag inte prutat. Å andra sidan är jag ganska lättövertalad att gå ner till lägre priser när jag själv säljer grejer...

Hur fick du tag på en sån där Lill-ninja egentligen? har aldrig sett nån på blocket eller liknande.

Telefonskräck är nog det minsta jag lider av, det är bara kul att förpesta tillvaron för de som ringer genom att ha som mål att inte låta samtalet gå under 30 minuter, hehe :D :D :p .......hmmm, okej då..SÅ länge pratar jag inte med alla :rolleyes: men ni hajar vinken :tummenupp

Buzz skrev:
Hur fick du tag på en sån där Lill-ninja egentligen? har aldrig sett nån på blocket eller liknande.

köpte den av krasch-tommy. tks här på sporthoj. han sa att det var nån som tog in den från usa. låter sannolikt, då den visar mph istället för km/h.

nu behöver jag en szr! 600 kubik är för lite. SZR-SZR-SZR!!! JAG BEHÖVER EN SZR!!! nån som har en som jag får köpa? :crash

anja skrev:
köpte den av krasch-tommy. tks här på sporthoj. han sa att det var nån som tog in den från usa. låter sannolikt, då den visar mph istället för km/h.

nu behöver jag en szr! 600 kubik är för lite. SZR-SZR-SZR!!! JAG BEHÖVER EN SZR!!! nån som har en som jag får köpa? :crash

Hur mycket hade du tänkt lägga på den nya? :)

DumDum skrev:
Jag :confused: Knappast. Skulle aldrig våga att ringa och ge ett bud. Är på tok för feg för sådant så jag betalar det som står i annonsen.
Har i och för sig sådan telefonskräck så jag vill inte ringa någon över huvud taget egentligen.

Tillbaka till ämnet nu då. Får man fråga vad damen går och suktar efter i hojväg?

telefonskräck....

HMMMMM

Hehehehe :brynad

Varför inte en sv650 istället, det är klart att fröken ska ha en twin?. :tummenupp För du kan ju inte gå byta ned dig från en Kawasaki till en Yamaha?. :(

Hightuned skrev:
Varför inte en sv650 istället, det är klart att fröken ska ha en twin?. :tummenupp För du kan ju inte gå byta ned dig från en Kawasaki till en Yamaha?. :(

Hmmm... Kwackasaki till Yamaha är ett byte i samma nivå. Suzuki också iofs. Fast SV-n är inte speciell nog åt den där Anja. Dessutom är den nog för dyr.

anja skrev:

Klart du ska ha en CBR, fin hoj som funkar till allt. Köp min CBR 600 -99 (länk) du får ett fint Sporthoj-polar pris :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back