är sugen på en k5. är detta ett bra objekt?

Varningsklockorna ringer vid spekulation på lagt objekt. Dessutom en import. Jag hade inte tjöppt.
 
Oj, nu glömde jag kolla vart den står...

...men i vissa delar av landet så går det att provköra. Funkar hojen så bara köp, bättre med en ärlig ägare som berättar felen än en som säljer sin knappt inkörda superfina R1 (ex) med 320mil på mätaren från 2001.

Men, det é ju klart ALLA vill väl få ut så mycket pengar dem kan så jag skall inte klandra i onödan.

Men, prova hojen, gillar du den, köp :tummenupp
 
som banhoj är de ju kanon. ska du åka gata tillkommer ju kåpor å lite bröt. kåpor brukar la folk ta runt 10 för då är du uppe i 75k.... plus reggning å grejer så då hittar du ju en fin gathoj för samma pengar.

men till banhoj köp. Har själv kollat på den å hade nog köpt om han svarat i telefonen den veckan jag var intresserad. blev en anna k5a istället dock utan papper.

har köpt en fälg av han å säljan verkar kanon å ha att göra me.
 
som banhoj är de ju kanon. ska du åka gata tillkommer ju kåpor å lite bröt. kåpor brukar la folk ta runt 10 för då är du uppe i 75k.... plus reggning å grejer så då hittar du ju en fin gathoj för samma pengar.

men till banhoj köp. Har själv kollat på den å hade nog köpt om han svarat i telefonen den veckan jag var intresserad. blev en anna k5a istället dock utan papper.

har köpt en fälg av han å säljan verkar kanon å ha att göra me.

har du varit där och klämt o känt på hojen så att du vet att hojen är helt okej
i ram o så
 
Tänk på lysen + blinkers runt om ca 5000kr beg bakram 2000kr och regbes 1200:- med kåporna så kostar den 65000:-.
alltså 73200:- +.
Det tycker jag är dyrt för en vurpad hoj.

Här har du en bakram också http://www.blocket.se/vi/14744532.htm?ca=12_s

En fråga...

kan man inte reg bes med craschkåpor och svetsad bakram?

räcker det med godkända blinkers eller måste det vara org blinkare?
 
har du varit där och klämt o känt på hojen så att du vet att hojen är helt okej
i ram o så

nej tyvärr inte. fick ju inte tag på han just den veckan jag tänkte åka handla... men å andra sidan. han är rätt känd på fourmet så tror han har svårt för å blåsa nån med en ramsne hoj...

och ska du åka bana med den och tänker köpa en banhoj så räkna med att nästan alla banhojjjar varit i backen 1 eller flera gånger.

ska du åka gata med den hade jag nog sattsat på en vanlig gathoj... värt å lägga några extra slantar, du får nog tillbaka de vid försäljning.
 
ja det är tänkt som en ren banhoj
men det är svårt att kolla hur en hoj går den har årstiden
och man vill ju inte komma hem med en ramsne hoj
så det är smidigt om det finns andra som har kollat på den och vet att allt är bra
 
Han är ärlig med skadorna och det är bättre än tvärtom! Har du inte tummen mitt i handen så är det där inga problem kom bara ihåg att det är lite fix som någon skrev dvs. extra kostnader! Annars är det ju motorn som är det viktigaste och är den och ramen hel så är det mkt hoj för pengarna! Jag gav nästan 30kkr mer för min i augusti men den var mint!
 
Varningsklockorna ringer vid spekulation på lagt objekt. Dessutom en import. Jag hade inte tjöppt.

Varför skulle det vara ett så stort problem?


En fråga...

kan man inte reg bes med craschkåpor och svetsad bakram?

räcker det med godkända blinkers eller måste det vara org blinkare?

Det är nog inga problem.
Grejen är att hojen ska vara helt original vid en regbes enligt boken. Sen är det som vanligt upp till bes mannen vad som släpps igenom.

Se till att hojen ser schysst ut samt har E-märkta och godkända grejer. Att det är kraschkåpor tror jag inte är det minsta problem. Sitter bara framlyset och baklyset på rätt ställe blinkers osv så går det säkert bra. Ju mer originalprylar desto lättare tror jag den går smidigt igenom det är min upplevelse.
 
En fråga...

kan man inte reg bes med craschkåpor och svetsad bakram?

räcker det med godkända blinkers eller måste det vara org blinkare?

Kåporna får du igenom, men du måste göra hå för lysen och dittan och dattan.
Svetsad bakram går inte igenom vid REGbes.
Om du inte har tur det vill säga.
 
det går väl nån liten slant å regga den typ 1-2kkr sen ska du ha tag i lysen å blinkare mm. 2-3kkr? hamnar du ju på 65k å för 70k bör du kunna köpa en som e ovurpad.

Jag blev erbjuden en -k5 1000cc i fint skick 600mil..för 77k men tyckte det var för mycket.

Så frågan e om det e värt det.
 
Jag köpte ju en kanonfin-05, okraschad för 69000, svensksåld och reggad så frågan är om det är så mkt. till fynd?

Nä men det e snart vår så folk övervärderar sina hojar rätt kraftigt. -05or annonseras ju ut upp till 95k. Ganska mycket för en 3 år gammal hoj med tanke på att lägger man 10k till så får man en helt ny -07 från affären.
 
Vad var där för fel på den..:confused:

Absolut inga! Slitna däck och en minimal repa i cutsen, gått 1600 mil. Helt original för övrigt

Nä men det e snart vår så folk övervärderar sina hojar rätt kraftigt. -05or annonseras ju ut upp till 95k. Ganska mycket för en 3 år gammal hoj med tanke på att lägger man 10k till så får man en helt ny -07 från affären.

Precis:tummenupp sjuka priser nu jämfört med i höstas...
 
Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Back
Top