är ni smarta??

Har ni tråkigt testa.:)

Man fastnar med det här. Vill också komma till nästa nivå.
Kluriga gåtor det är inte att bara klicka sig fram. Får verkligen tänka till.

Vill inte fuska men det lockar när man fastnat:gnissla
 
Ha! Klarade level 6!
Tips: Kolla ner på tangenterna. Ser du något samband mellan vad som står på nivå sex och ett tangentnamn?
Sidan är ganska lång, kanske finns något skäl till det? Vad försöker de dölja?
Säg till om du vill ha mer tips - det här var ju skitkul! :tummenupp
 
Ha! Klarade level 6!
Tips: Kolla ner på tangenterna. Ser du något samband mellan vad som står på nivå sex och ett tangentnamn?
Sidan är ganska lång, kanske finns något skäl till det? Vad försöker de dölja?
Säg till om du vill ha mer tips - det här var ju skitkul! :tummenupp

hehe, jo ALT tangenten har jag listat ut men det andra då, måste ju ha ett lösenord med, vad är ascii kodningen? säg inte lösningen... bara små hintar: ):):)
 
hehe, jo ALT tangenten har jag listat ut men det andra då, måste ju ha ett lösenord med, vad är ascii kodningen? säg inte lösningen... bara små hintar: ):):)

Sidan är lång, varför det? Ta reda på det. Behöver absolut inte kolla i koden för att komma på varför.
Om du skriver "charmap" utan citattecken i kör (klicka på start nere i vänstra hörnet sen kör) så får du upp en teckenkarta. Markera några slumpvalda tecken och efter varje tecken du har markerat riktar du blicken ner till högra hörnet av teckenkartan... nu kanske du får någon hum om vad som ska göras.
Sjuan är shit svår. :gnissla
 
Sidan är lång, varför det? Ta reda på det. Behöver absolut inte kolla i koden för att komma på varför.
Om du skriver "charmap" utan citattecken i kör (klicka på start nere i vänstra hörnet sen kör) så får du upp en teckenkarta. Markera några slumpvalda tecken och efter varje tecken du har markerat riktar du blicken ner till högra hörnet av teckenkartan... nu kanske du får någon hum om vad som ska göras.
Sjuan är shit svår. :gnissla
hehe tänk baklänges 7;an var LÄTT, inga satans ascii kodningar o bråte: ):):)
 
hehe tänk baklänges 7;an var LÄTT, inga satans ascii kodningar o bråte: ):):)

Tieman = name it, I know. Är det så enkelt att det är allt man behöver? :confused: Det står ju nåt bråte om Tyskland också.. eeh, har inte orkat kolla sen igår kväll. Får prova senare. Någon hint? :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top