är det okej att tjejer badar topless på badhus?

Frågan handlar inte om dom får eller inte får bada topless, fråga handlar om varför kvinnorna ska behålla badtrosorna på. Badtrosor, underdel vettefan vad det heter i skrivande stund. Anyway, det är inte så att det bara är baywatch brudar som badar topless. Man reser flagg och sedan ser man ett par degiga kärringpattar som dinglar nere vid knäskålarna som förstör allt ändå.

Unga snygga tjejjer = ja!

Gammla feta feminist haggor = NEJ! Dels för att det ser förjävligt ut, men mest för att jävlas med dom för att de ens orkar käftas om sånt larv!

Nej, men på ett mer seriöst plan så bryr jag mig ärligt talat inte alls, jag besöker alldrig badhus.

Unga snygga tjejjer = ja!

Gammla feta feminist haggor = NEJ! Dels för att det ser förjävligt ut, men mest för att jävlas med dom för att de ens orkar käftas om sånt larv!

Nej, men på ett mer seriöst plan så bryr jag mig ärligt talat inte alls, jag besöker alldrig badhus.

I feel you bro. Gammla feta feministhaggor som inte har förstått att man kan mer än ta livet av sig med ett rakblad. Det värsta jag vet är när fitthåret växer utan på trosorna, vad är meningen med att ha trosorna på då. Inte så att det gör någon skillnad.

Ingen, ärligt talat finns det något ointresantare än en naken fitta? (okej finns 7000 tillfällen det är världens intresantaste men inte på någon toalt okänd brud på ett badhus) Woho ett par bröst woho en fitta, det har man ju aldrig sett förut..

Det här inlägget hade passat bättre i Dagens Ghey-tråden :fakta
Nakna vackra kvinnor is the shit, oavsett lokal!

Inte jag heller, men det där nya badhuset som ligger som en pir bortom sjökvarteren i Mariehamn verkar ju hur fint som helst?

Ingen, ärligt talat finns det något ointresantare än en naken fitta? (okej finns 7000 tillfällen det är världens intresantaste men inte på någon toalt okänd brud på ett badhus) Woho ett par bröst woho en fitta, det har man ju aldrig sett förut..

Du förtjänar inte ditt nick. Om det nu inte är så att du du har blivit immun mot verklighetsfitta. Internetfitta is the shit!

Du förtjänar inte ditt nick. Om det nu inte är så att du du har blivit immun mot verklighetsfitta. Internetfitta is the shit!
Haha mitt nick har noll med p-rulle att göra utan att jag inte tål snus.

Sa inte att det va ointresant med fitta, tvärtom.

Men om vi säger så här vi ponerar att du har en syster? Isf har du troligen sett henne naken? Och de va hur upphetsande då? Ungefär samma sak med en okänd brud som inte ens vet att du exicterar och absolut inte visar brösten "för din skull"
Det är situationen som gör brösten intresanta...

för min del handlar det inte om att de ska få gå o visa upp sig eller inte. utan om att de gör narr av de riktiga problem med jämnställdhet.
Tror du folk har dragit igång diskutionen och ändrat lagen för att få gå och visa upp sig/sina bröst? det är badhus ingen modeshow...

Den handlar nog om att några föredrar att bada topless och förstår inte varför dom ska behöva täcka överkroppen när männen inte behöver det.

Tror du folk har dragit igång diskutionen och ändrat lagen för att få gå och visa upp sig/sina bröst? det är badhus ingen modeshow...

Den handlar nog om att några föredrar att bada topless och förstår inte varför dom ska behöva täcka överkroppen när männen inte behöver det.

Men på samma sätt så borde man ju inte behöva täcka över kroppen överhuvudtaget. Varför kan jag inte hiva fram ballen i ett badhus? Det är ju bara en balle liksom.

Men om vi säger så här vi ponerar att du har en syster? Isf har du troligen sett henne naken? Och de va hur upphetsande då? Ungefär samma sak med en okänd brud som inte ens vet att du exicterar och absolut inte visar brösten "för din skull"

Jag har ingen syster men jag har sett andras systrar och det var upphetsande.

Last edited:
Nyss hemkommen från kreta. och med den erfarenheten kan jag säga att de enda som visar pattarna är fula!! tjejer och gamla haggor för de får inget annars.
Vi hade turen att han en gamal kärring med slappstrutar ligga bakom oss varje dag så minst ett 50 tal bilder på oss har vi äckel tuttar som bakgrund jävligt roliga semester bilder.

Känns som att de mer har blivit en princip fråga men vart ska de sluta de vill visa brösten i badhuset för killar gör de. killar kan gå utomhus med bart bröst ska tjejer få gör de med.

så du menar att du inte kollar porr på nätet?

Men på samma sätt så borde man ju inte behöva täcka över kroppen överhuvudtaget. Varför kan jag inte hiva fram ballen i ett badhus? Det är ju bara en balle liksom.

Jag har ingen syster men jag har sett andras systrar och det var upphetsande.
Crap det har du ju rätt i :hihi Nej ja nej fan har tappat bort mig själv.

Sen bör det vara förbjudet med tanke på att dom flesta som vill visa brösten inte bör göra det..

Last edited:
Nyss hemkommen från kreta. och med den erfarenheten kan jag säga att de enda som visar pattarna är fula!! tjejer och gamla haggor för de får inget annars.
Vi hade turen att han en gamal kärring med slappstrutar ligga bakom oss varje dag så minst ett 50 tal bilder på oss har vi äckel tuttar som bakgrund jävligt roliga semester bilder.

Känns som att de mer har blivit en princip fråga men vart ska de sluta de vill visa brösten i badhuset för killar gör de. killar kan gå utomhus med bart bröst ska tjejer få gör de med.

Fula tjejer ger också en pinne.

Jag håller med dig, vart ska det sluta? En kvinnas bröst är i dagsläget lika laddat som en kvinnas underdel. Hur ska man kunna förändra den synen? Och om man nu vill göra det, varför? Och även, varför försöker man då inte få hela kroppen att inte vara sexuellt laddad. Om brösten nu inte ska vara sexuellt laddade så bör man ju då i framtiden kunna ruska om en kvinnas patte istället för att ta i hand, borde jämföras med en klapp på axeln då.

Hade folk velat gå nakna hade jag inte haft något emot det/orkat brytt mig.

Hade folk velat gå nakna hade jag inte haft något emot det/orkat brytt mig.

Så, ponera att du och flickvännen sitter på en resturang. Båda påklädda. In kommer en flock manliga tursiter från Nigeria, nakna. Dom vill äta nakna. Du sitter och pratar med din flickvän men märker att du inte får någon ögonkontakt. Skulle detta inte vara ett problem?

Jag tycker det är tjejerna själva som ska få bestämma huruvida de vill använda bh eller ej i badhus. Inte männen såsom i talibanländer.

Vi har ju alla börjat våra liv med att jollrande suga på nipplar.

Så, ponera att du och flickvännen sitter på en resturang. Båda påklädda. In kommer en flock manliga tursiter från Nigeria, nakna. Dom vill äta nakna. Du sitter och pratar med din flickvän men märker att du inte får någon ögonkontakt. Skulle detta inte vara ett problem?

Självklart inte, han är ju upptagen med att kolla på de heta brudarna från Spanien eller dylikt som sitter och äter med dukarna framme. :fröjdförögat

Jag tycker det är tjejerna själva som ska få bestämma huruvida de vill använda bh eller ej i badhus. Inte männen såsom i talibanländer.

Vi har ju alla börjat våra liv med att jollrande suga på nipplar.

Varför gäller det endast badhus, då? Ska man få välja själv om man ska ha BH eller ej i kyrkan också?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!