Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De var ju 10 veckors leverans tid ju....jag har varigt i afären....de är ingen fara.intryckert jag ficka av "THE PILOT" eller vad afärs inehavaren kallar sig här på sporthoj,var att han var & är väligt seriös...så någon blåsning känns inte relevant...isse_ skrev:är det någon som har fått sin hoj när dom har beställt med gruppköp? jag är sugen och vill veta om det är någon som har fått sin hoj eller om det är ågon som har blivigt blåst
isse_ skrev:japp typ minimotos eller pocketbikes har sett att flera har beatällt med företaget w-motoracing i bakrunden tex gruppimport.com som jag har tänkt att beställa ifrån är det någon som har impotreat någon med gruppimport i bakgrunden?
CorbenDallas skrev:Snälla, ta en kurs i svenska. Det är nästan omöjligt att läsa vad du skriver.
Med tanke på din svenska skulle man kunna tro det... Tyvärr får man väl lägga till.E22 skrev:FRUKTANSVÄRT omoget!
Att bara få tanken om att klanka på andra medmeniskor stavning....
Är vi tillbaka på lågstadie nivå här,ELLER! är vi bikers????
dutti ponke!hur många år sa du att du hade suttigt i studentbänken för att kunna komma fram till det :kockoPMR skrev:körtkortsinnehavet och Malmöbo ska det vara, inte särskrivet.![]()
Edit: Nu fick jag rätt smilie
E22 skrev:dutti ponke!hur många år sa du att du hade suttigt i studentbänken för att kunna komma fram till det :kocko
E22 skrev:#125 har bara betalt..vad jag vet är det 400 som har bestält.......
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |