är det någon som har fått sin hoj när dom har beställt med gruppköp?

isse_

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
kawasaki kx 125 01
är det någon som har fått sin hoj när dom har beställt med gruppköp? jag är sugen och vill veta om det är någon som har fått sin hoj eller om det är ågon som har blivigt blåst

japp typ minimotos eller pocketbikes har sett att flera har beatällt med företaget w-motoracing i bakrunden tex gruppimport.com som jag har tänkt att beställa ifrån är det någon som har impotreat någon med gruppimport i bakgrunden?

Det är nog någon månad kvar till de större samlingarna kommer in.. Tror dom var först från zatzy.

Dock ligger det ingen tung tvåtaktsrök över städerna än så de har nog inte kommit :D

isse_ skrev:
är det någon som har fått sin hoj när dom har beställt med gruppköp? jag är sugen och vill veta om det är någon som har fått sin hoj eller om det är ågon som har blivigt blåst
De var ju 10 veckors leverans tid ju....jag har varigt i afären....de är ingen fara.intryckert jag ficka av "THE PILOT" eller vad afärs inehavaren kallar sig här på sporthoj,var att han var & är väligt seriös...så någon blåsning känns inte relevant... :tummenupp

isse_ skrev:
japp typ minimotos eller pocketbikes har sett att flera har beatällt med företaget w-motoracing i bakrunden tex gruppimport.com som jag har tänkt att beställa ifrån är det någon som har impotreat någon med gruppimport i bakgrunden?

Snälla, ta en kurs i svenska. Det är nästan omöjligt att läsa vad du skriver.

ähh

Han utvecklar ju bara språket.

FRUKTANSVÄRT omoget!
Att bara få tanken om att klanka på andra medmeniskor stavning....
Är vi tillbaka på lågstadie nivå här,ELLER! är vi bikers????

E22 skrev:
FRUKTANSVÄRT omoget!
Att bara få tanken om att klanka på andra medmeniskor stavning....
Är vi tillbaka på lågstadie nivå här,ELLER! är vi bikers????
Med tanke på din svenska skulle man kunna tro det... Tyvärr får man väl lägga till.

Alla 123 har ju inte betalat, men det rasslar nog till i slutet av veckan när alla pengar har kommit in, sen får du väl räkna med 1,5 månad innnan den är hemma vid din dörr.

Ps: det blev en silver för mig:) vad blev det för dig?

Bifogat

• 28.jpg
    28.jpg
    39.9 KB · Visningar: 120
#gruppköpet var ut av minimotos & inte pocketbikes.....
#125 har bara betalt..vad jag vet är det 400 som har bestält.......
#skulle "pysen" åka ut från sporthoj.com bara för att han formulerar lite fel. & stavar fel.eller var det åldern som hade betydelse???är det åldern & körtkorts innehavet som räknas bör nog det rensas en HEL del här...
#sen hörde jag någon malmö bo som nämnde något om min stavning...skaffa dig ett liv...
MEN som sagt MANNEN jobbar på inporten.....

körtkortsinnehavet och Malmöbo ska det vara, inte särskrivet. :mattias
Edit: Nu fick jag rätt smilie

PMR skrev:
körtkortsinnehavet och Malmöbo ska det vara, inte särskrivet. :mattias
Edit: Nu fick jag rätt smilie
dutti ponke!hur många år sa du att du hade suttigt i studentbänken för att kunna komma fram till det :kocko

Eller för att vara exakt, troligen bara ett år i studentbänken. Övriga år var nog i grundskolan samt två år på gymnasium.

E22 skrev:
dutti ponke!hur många år sa du att du hade suttigt i studentbänken för att kunna komma fram till det :kocko

Vistfan, glömde att man måste förklara innan man är ironisk innan man är det :rolleyes:
Vad jag vet så har jag inte korrigerat någons svenska på allvar, även om jag är Malmöbo. Jaja skitsamma. 3.5 år i studentbänken, men där kom jag fram till hur man konstruerar maskiner, knappast svensk grammatik. Hade precis godkänt i svenska, men det är ju en annan historia.
:krama på dig.

E22 skrev:
#125 har bara betalt..vad jag vet är det 400 som har bestält.......

125 har bara betalt? Vad ska man göra mer än betala? Stå på ett ben och sjunga 'kukelikuuuu'?

Eller menar du 'bara 125 stycken har betalat'?

HÄR ser vi bevis på att man ska tänka på vad man skriver och skriva korrekt, så folk förstår vad man menar. Språkutveckling i all ära, men nån måtta får det vara.

:hihi

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...