är det fler öän jag?

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
som tänkt på va gott mjölk är efter krogen?????????? mmmmmmm............. herreguyd, om någpn fuyllr mig röjer jag på dansgolvet resten av kvällen!!!!!! biilligt nöjed!!!!!!!!!!!!!!! guuu va tidigbt ja va hemma ikväll, nu blir mamsen glad! puss

ja det är gott!!! å herregud vqa full du är dnaiel, inte bra! dags att sovca nu kanske?!

Hagster hagster... nu får du höra detta i ettpar dagar. Fyllo. ;)

Skit också! Jag borde aldrig läst den här tråden. Jag älskade mjölk förr och drack en liter om dagen, men ett tag efter att jag blev vegetarian började jag tycka att mjölk smakar fet saliv med järnsmak, eller något liknande. :zpy Men jag kan supa ändå! Det viktiga är att man kräks innan man går och lägger sig. :fakta

Dricker man inte mjölk på ett tag och blir ovan vid smaken så är det fruktansvärt äckligt sen...

Mjölk är fär bäbisar :p

Han lär nog inte vara inloggat än på ett par timmar! :)

Mjölk är gott! Ovasett på fyllan eller inte, men det smakar godast när man kommer hem dyngpackad för att sen somna på golvet i tvrummet till Alla älskar Raymond.... :rodnar

Mjölk är gott, mjölk är manligt.
Det är inte bara gott på fyllan det är gott på vägen dit också, likör 43 och mjölk går inte av för hackor!

Mjölk é livet!
Men avslagen cola morgonen efter funkar åxå kanon när det känns som Saharas öken i käften å tungan sitter fastklistrad i gommen.

/ SKÅL!

MrGooFy skrev:
Mjölk är gott, mjölk är manligt.
Det är inte bara gott på fyllan det är gott på vägen dit också, likör 43 och mjölk går inte av för hackor!

Uaahhhhhh................... känns som en rejäl bakfylle dryck.. :zpy

Nänä.. Slutade dricka mjölk när jag var 12-13...

Få se nu.. jösses vad gammal jag är.. Det är JÄTTELÄNGE sen! :eek:

På tal om saker man sätter i sig på fyllan när man kommer hem efter en mer eller mer troligt mindre lyckad kväll:

En gång fick i vintras fick jag tydligen fylledelerium... Jag knaprade i mig en hel burk med marinerade vitlöksklyftor jag hittade i kylen.. tyckte det var jättesmart, min mage protesterade dock väääääldigt kraftigt dagen efter... :fart

(edit, glömt hur mjölk stavas..)

/B

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back