Övervarvning i byhålor (Eslöv mfl)

Det är bara moppefukkon som precis lyckats tagit körkortet, låt dom hållas, dom tröttnar snart.

Ah hoppas det. Annars så blir det V-Max fury meets tha platicrocket - Volume 1!

Varför då, han ni fixat porrklubb eller

Hahahaha.. 100 år som stad tror jag det var =)

Sten Stenssons hotell har blivit nattklubb kanske

har varit nattklubb i ett par år, men hotellet ska läggas ner o bli bostäder. Då är det fan illa alltså, haha.

Trådstartaren lär ju störa hundratals, bara kanske inte i din del av byn.

Vadå? :va

600an e ingen rolig maskin, händer ju för fan inget på 6an när man vrider rullen i botten :( man tror man ska skämas av dom få hk man har :(

Lite över 100 gör den på 1an, får no dreva om en bete om den ska göra 150-200.

Drevar jag 17/30 ska den toppa 180 på 15000varv.

Jag har ingen o stila med jag lysnar bara på motorn om den låter bra när varvstoppet slår i.

Nä men 1-2an brukar jag varva ut för att få med mig farten på övriga växlar :)

Last edited:
Japp.. knulla är najse även om man är kung och har en gammal fru som man inte tycker om mer, utan tvingas dras med bara för syns skull.. Tänk er själva, de kan ju inte skilja sig. Vad händer då? Får hon halva Sverige då? :3freak :hihi

I byhålan malmö så är detta OHYGGLIGT vanligt förekommande
Tuffingar som i både bilar och motorcyklar klämmer i första växlen och varvar så man ska tro att de ska komma i trehundra blås när de i själva verket blir omkörda av fjortonåringar på cykel

jävla pack

Det är två snubbar jag ser jämt som åker på varsin retta med luvtröja o badtofflor som ligger på varvstoppet med kopplingen halvvägs inne så att det inte ska gå för fort men låta som om det gör det

SKA NI BOMBA SÅ BOMBA DÅ FÖR FAN

Tuffingar som i både bilar och motorcyklar klämmer i första växlen och varvar så man ska tro att de ska komma i trehundra blås när de i själva verket blir omkörda av fjortonåringar på cykel

jävla pack

Det är två snubbar jag ser jämt som åker på varsin retta med luvtröja o badtofflor som ligger på varvstoppet med kopplingen halvvägs inne så att det inte ska gå för fort men låta som om det gör det

Haha jag hade så investerat i ett kamouflagekitt och ett paintballgevär, sen hade jag fan haft lördagskvällen räddad! :D :yoparty

Jag röstar på 600an, mest bara för att säga mot dig men även för att du stör dig på nått som tydligen inte existerar utan du bara vill gnälla lite :krama

I Eslöv kan det ju i och för sig vara okej, den jävla hålan behöver all "spänning" den kan få :6surkart

Nä, men de är väl häftiga, småpojkarna? :rolleyes:

hahah, håller med !

jävla pack

Var har du sett de då ? Och var e du när vi andra bombar ? ;)

Last edited:
TS din hoj låter för fan som ett gammalt flygplan. Jag tar hellre en 600 över alla jävla glidare som får rutorna att skaka även fast dom bara puttrar förbi här .

Var har du sett de då ? Och var e du när vi andra bombar ? ;)

Om inte du ser dem så måste det ju vara DU! ;)

palla köra i malmö! FFS ingen stannar för rödljusen, stopptecken finns bara till för att vi ska ha något att klottra på och trafikregler är ett minne blott.
Håller mig till småvägarna utanför tackar, fast en gång höll jag på o smälla med en gris som var större än min hoj...

Man drar in kopplingen.... sen gasar man... varvar du vet ;) :tuttar

Nä inte jag heller. Men nu är där några tards som är igång, hållt på nu i några timmar. Mötte några häromkvällen som körde ungefär 8 varv runt stan, men inte säker på att det kan ha varit dem. Bara less på onödig jävla verksamhet som straffar andra för att folk tycker om när andra tittar på dem..

Mjo, det är sant.. Jag börjar kanske bli gammal... :gråta

Och jag blir ungefär så trött på inlägg där någon klagar på varvande och att det låter, och sedan har högljutt avgassystem och oroar sig hur man ska göra vid besiktning etc.

Och ursäkt att man stänger av lite före grannarna, men resten av boende du brölar för då? :huvet

Räcker med att tillräckligt många brölar för mycket så blir polisen väldigt mycket hårdare på detta, även vid besöket hos svensk bilbekämpning etc. Känn dig skyldig.

TS din hoj låter för fan som ett gammalt flygplan. Jag tar hellre en 600 över alla jävla glidare som får rutorna att skaka även fast dom bara puttrar förbi här .

hahaha glidare? Har du någon gång sett en trimmad V-Max? :3freak

Tro mig, det räcker :näsblod
hehehe :tummenupp

Och jag blir ungefär så trött på inlägg där någon klagar på varvande och att det låter, och sedan har högljutt avgassystem och oroar sig hur man ska göra vid besiktning etc.

Och ursäkt att man stänger av lite före grannarna, men resten av boende du brölar för då? :huvet

Räcker med att tillräckligt många brölar för mycket så blir polisen väldigt mycket hårdare på detta, även vid besöket hos svensk bilbekämpning etc. Känn dig skyldig.

Men gud. Det är skillnad på att:
*visa hänsyn när man är medveten om att ens hoj för ett jävla liv o man håller på att labba med det för att få ner ljudet.

*Man väljer hellre vägen via industriområdet in till stan. För att man är medveten om problemet.

*Eller puttar bort hojen från husen på morronen när man startar den.

Till skillnad för att tok varva i centrala delarna av en stad? Handlar ju om en medveten process till skillnad från att bara dryga sig? handlar inte om att jag måste klanka ner på folk som svinar, har själv gjort det. fast på moppe... och då var jag 14-15....

Last edited:
Om inte du ser dem så måste det ju vara DU! ;)

palla köra i malmö! FFS ingen stannar för rödljusen, stopptecken finns bara till för att vi ska ha något att klottra på och trafikregler är ett minne blott.
Håller mig till småvägarna utanför tackar, fast en gång höll jag på o smälla med en gris som var större än min hoj...

A ja , så jävla farligt är det inte. Visst, det du säger förekommer, men det e inte så farligt.

hahaha glidare? Har du någon gång sett en trimmad V-Max? :3freak

hehehe :tummenupp

Men gud. Det är skillnad på att:
*visa hänsyn när man är medveten om att ens hoj för ett jävla liv o man håller på att labba med det för att få ner ljudet.

*Man väljer hellre vägen via industriområdet in till stan. För att man är medveten om problemet.

*Eller puttar bort hojen från husen på morronen när man startar den.

Till skillnad för att tok varva i centrala delarna av en stad? Handlar ju om en medveten process till skillnad från att bara dryga sig? handlar inte om att jag måste klanka ner på folk som svinar, har själv gjort det. fast på moppe... och då var jag 14-15....

V-max e en glidare och inget annat. Spelar ingen roll hur mycket du moddar den. Sminkar du en gris, är det fortfarande en gris

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...