Övervarvning i byhålor (Eslöv mfl)

Rösta på V-max som den årets hoj! ... Eller inte?!

Till dom som skriver 'moppefucko' här inne, du är ett moppefucko som ens har ordet i ditt vokabulär.

Sen kan man ju undra hur man tokvarvar på en 600/R1'a i 30-50, jag har hört att en R1a är neddrevad men någon måtta på det hela måste det ju vara? Det händer att jag tokvarvar i staden, men då har jag 150 knykk när jag knäpper inn en ny växel... moppefucko:D

Är inte vmaxen lite village people sådär? Nitad keps helt enkelt? :hihi Tur ducce och aprilia finns så det kan svängas ihop en arg V4:a i en riktig förpackning utan sissybars, nitade skinnfåtöljer och krom.

Smyg under radarn ffa hemma enligt principen: pissa inte öppet där grannarna badar. Helt normalt ögontjänarbeteende - Gillart! :tummenupp

Moppefuckon lär sig ja, eller blir statistik - livet är hårt, som bonden sa..

Titta en som vågar tycka till. Haha nu vill jag inte göra detta till någon battle om olika märken eller modeller. Men man får ju iallafall tycka om man vill..

CBR

VS

VmaKs

Om du nu är så säker på att din gorilla låter bättre än en CBR, varför plocka ett klipp på en CBR med originalsystem filmat i sketen kvalité och jämföra med värsta systemet på din hoj?

:glömdet

Till dom som skriver 'moppefucko' här inne, du är ett moppefucko som ens har ordet i ditt vokabulär.

Nej så är det inte. Det är dom som är moppefuckon som inte har det i sin vokabulär, då de är just moppefuckon. Logiskt om du tänker på det.

• Gilla
Reaktioner: eha
Nej så är det inte. Det är dom som är moppefuckon som inte har det i sin vokabulär, då de är just moppefuckon. Logiskt om du tänker på det.

Jo så är det. Jag förstår ditt tankesätt, men det är inte logiskt om du tänker på det.

Rösta på V-max som den årets hoj! ... Eller inte?!

Sen kan man ju undra hur man tokvarvar på en 600/R1'a i 30-50, jag har hört att en R1a är neddrevad men någon måtta på det hela måste det ju vara? Det händer att jag tokvarvar i staden, men då har jag 150 knykk när jag knäpper inn en ny växel... moppefucko:D

Det kan ju vara så att man varit ett när man var slyngel. Det krävs kanske en för att känna igen en annan.. :)

Gillar att du reagerar på ordet - kanske ska rannsaka dig själv. Kör du ettan till rött = 150 i stan så.. Utan moralkaka - gör det behärskat så du får byta bakdäck många gånger till ;)

Last edited:
Jag lyfter också på hatten för detta, men då skall det inte vara moppefuckotorrgasning utan acceleration som är pågående.

Jag lyfter också på hatten för detta, men då skall det inte vara moppefuckotorrgasning utan acceleration som är pågående.

Håller med, dom som står och torrjuckar mot varvstoppen vid rödljusen är bara irriterande. Motorer låter klart bäst under belastning.

Haha jag hade så investerat i ett kamouflagekitt och ett paintballgevär, sen hade jag fan haft lördagskvällen räddad! :D :yoparty

Så jävla ofta jag tänkt den tanken när jag bodde i Malmö :tummenupp

Det är inte ok att tokbränna 03:00 på natten mitt i ett bostadsområde (iofs var det alltid bilar utanför mig och aldrig hojar som lät).

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...