amullo
Italiensk Allroad
Ta vs en annan V4..
[YOUTUBE-ID]DyfnUiu-UOM[/YOUTUBE-ID]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Titta en som vågar tycka till. Haha nu vill jag inte göra detta till någon battle om olika märken eller modeller. Men man får ju iallafall tycka om man vill..
CBR
VS
VmaKs
Till dom som skriver 'moppefucko' här inne, du är ett moppefucko som ens har ordet i ditt vokabulär.
Nej så är det inte. Det är dom som är moppefuckon som inte har det i sin vokabulär, då de är just moppefuckon. Logiskt om du tänker på det.
Rösta på V-max som den årets hoj! ... Eller inte?!
Till dom som skriver 'moppefucko' här inne, du är ett moppefucko som ens har ordet i ditt vokabulär.
Sen kan man ju undra hur man tokvarvar på en 600/R1'a i 30-50, jag har hört att en R1a är neddrevad men någon måtta på det hela måste det ju vara? Det händer att jag tokvarvar i staden, men då har jag 150 knykk när jag knäpper inn en ny växel... moppefucko![]()
Jag lyfter också på hatten för detta, men då skall det inte vara moppefuckotorrgasning utan acceleration som är pågående.
Haha jag hade så investerat i ett kamouflagekitt och ett paintballgevär, sen hade jag fan haft lördagskvällen räddad!![]()
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT