...bara av ondo : http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,907932,00.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Detta hände i Tyskland..Pinky skrev:2538712"70-åringen kan nu räkna med höga böter och 10 månader utan körkort.
"
Varför i helvete inte ta kortet helt av kärringen? Det här jävla pisslandet har såna jefla skitlagar. Kör 200+ på motorvägen utan trafik och bli skjuten av en laser så är kortet ett minneblott. Kör däremot mot rött och ha nästan ihjäl någon och få tillbaka kortet efter 10 månader, det är ju helt lysande![]()
.
Matulda skrev:2538718Detta hände i Tyskland..
Inte ens det i en By närheten av StuttgartPinky skrev:2538728Ja, i Berlin ser jag nu..DOH, dumma mig.
Här handlade det inte om fartkamera utan en fast kamera vid kanske en mycket olycksdrabbad korsning. kanske ngt för VV o ta efter. Fast övervakningskameror finns redan på många ställen så detta kan kanske vara ngt.Werzion skrev:2538739inte för att oddsen är stora att det där skulle ske, ännu mindre kommer ske igen (att en kamera lyckas fota i stil med det där)
men snacka om att oddsen är minimala i sverige då våra fartkameror är placerade på långa rakstäckor mitt ute i skogarna - lite kameror där fotgängare, cyklister m.m vistas skulle inte vara fel, eller vad sägs om att ha vid skolor?...
Matulda skrev:2538734Inte ens det i en By närheten av Stuttgart![]()
Sorry kunde inte låta bli..![]()
ozeo skrev:2538738detta tyckte jag var kul![]()
"Gordon Rother, 49, tog motorcykeln, en Suzuki med 140 hästkrafter, till jobbet härom morgonen."
sen detta då. så står de aldrig i svensk tidning.
"Bilen träffade motorcykeln som slungades i väg med full kraft."
istället står där motorcykeln körde då in i bilen..
nhu nu nuDaniel_liss skrev:2539035hmm... så aftonbladet är inte en svensk tidning?![]()
hehe sorry kunde inte heller låta bli...![]()
![]()
![]()
jasmine skrev:2539816fast att vi är mer på hugget än vad 30 åringar osv........
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |